مصطفی برزگر
جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین در ادامه رزمایش سپاهیان محمد رسول الله 2 (ع):
جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) گفت:در ادامه رزمایش سپاهیان محمد رسول الله 2 در استان ایلام،210 گروه جهادی کار خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۹۰۵۴۸۷۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام  گفت:همزمان با برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول الله 2 که برگزار شد،گروههای جهادی با حضور در حاشیه شهرستانهای استان کار خود را آغاز کردند.
وی ادامه داد: برهمین اساس 210 گروه جهادی با حضور در مناطق محروم و حاشیه ای شهر ها کار خدمت رسانی را آغاز کرده و تا 29 شهریور ماه این فعالیت ها را ادامه خواهند داد.
جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود: در این دوره از اعزام‌ها تلاش شده تا افراد نخبه، تاثیرگذار، خیر و نیکوکار از این اردوها بازدید داشته باشند و از نزدیک شاهد فعالیت جهادگران در عرصه محرومیت‌زدایی باشند، در حقیقت هدف از این اقدام این است که مشارکت این افراد در اقدامات محرومیت‌زدایی افزایش پیدا کند؛ بر همین اساس ما شاهد حضور قهرمانان ورزشی استان علی هاشمی و ذبیح اله پورشیب در این اردوها بودیم.
سرهنگ شاکرمی تاکید کرد:محور کلی اردوهای جهادی محرومت زدایی و تحقق اقتصاد مقاومتی است که در این رزمایش هم فارغ از فعالیت برون مرزی به دنبال رفع و کاهش محرومیت و ارائه خدمات، فقرزدایی و کاهش آسیب های اجتماعی هستیم.
وی با اشاره به لزوم طرح برنامه جامع و استمرار خدمات به حاشیه نشینان شهرهای استان گفت: برای رسیدن به موفقیت لازم باید مسئولین استان با تکیه به نیروی عظیم مردم برای خدمت و حل مشکلات حاشیه‌نشینان استفاده کند و از مجموعه‌های داوطلب و مردم نهاد حمایت نماید.

 

ارسال نظرات