فرمانده سپاه ناحیه اشتهارد گفت : آنچه می‌تواند ما را از خطرات جنگ نرم دشمنان نظام جمهوری اسلامی نجات دهد عمل به قرآن و اهل‌بیت (ع) و در شرایط کنونی تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۹۰۵۵۰۳۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،  سرگرد ترابی فرمانده سپاه ناحیه اشتهارد در همایش بصیرتی ویژه خانواده پاسداران که به همت بسیج جامعه زنان شهرستان اشتهارد در سالن شهید مطهری برگزار شد ، اظهار داشت : همسران پاسدار با درک صحیح، باور قلبی، درک متقابل و تربیت فرزندان در خانواده، فراغت همسر و آرامش آنان را به وجود بیاورند.

تبعیت از رهبری راه مقابله با دشمنان نظام جمهوری اسلامی است

وی با اشاره به اینکه در میدان جنگ نرم و تهاجم فرهنگی  آسیب‌هایی به ما وارد شده است، افزود: خط مقدم این مقاومت‌ها خانواده بزرگ سپاه و بسیج به واسطه ولایت‌مداری و عمل به فرامین رهبری است.

سرگرد ترابی با بیان اینکه آنچه می‌تواند ما را از خطرات جنگ نرم دشمنان نظام جمهوری اسلامی نجات دهد عمل به قرآن و اهل‌بیت (ع) و در شرایط کنونی تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری است ، گفت: بصیرت‌افزایی یکی از نیازهای اساسی هر مجموعه به‌حساب می آید.

وی بیان کرد: ما به عنوان خط مقدم مقابله با جنگ نرم چنانچه نتوانیم در این راستا فرهنگ‌سازی کنیم و رسالت خود را به سرانجام نرسانیم  آسیب‌های جدی می‌بینیم.

فرمانده سپاه ناحیه اشتهارد به فرامین رهبری در حوزه مسائل اقتصادی اشاره کرد و افزود: ما باید بر اساس ارزش‌ها و اعتقادات در اقتصاد مقاومتی ایستادگی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها