رزمایش خدمت‌رسانی در قالب گروه‌های جهادی از ۹ تا ۲۹ شهریور در خراسان رضوی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۰۵۵۰۳۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ محمد روحانی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز رزمایش عاشورائیان اظهار داشت: رزمایش اقتدار عاشورائیان در سراسر کشور آغاز شده و این رزمایش از ۹ تا ۲۹ شهریور برگزار می‌شود و هدف اصلی این رزمایش، خدمت‌رسانی در قالب گروه‌های جهادی است و سهمیه استان خراسان‌رضوی ۳۵۰ گروه جهادی است.

رئیس بسیج سازندگی خراسان‌رضوی بیان کرد: با توجه به مشکلات پیش‌آمده هدف اصلی ما خدمت به مناطق محروم است و حاشیه شهر‌ها در این زمینه مورد توجه هستند. حجم زیادی از اردو‌ها از ابتدای سال صورت گرفته و در این ۲۰ روز تشدید می‌شود و روز گذشته نخستین گروه‌ها اعزام شدند.

روحانی ادامه داد: میزبان گروه دیگری در حاشیه شهر از تهران و آذربایجان شرقی هستیم و گروه «زندگی خوب» نیز در حاشیه شهر مشهد مستقر شده‌اند و در خوشاب نیز میزبان یک گروه پزشکی هستیم و هفته گذشته نیز در رشتخوار و زاوه عملیات صورت گرفت و هدف اصلی خدمت رسانی و تمرکز اقدامات خواپسندانه است.

وی بیان کرد: در بحث لوازم التحریر بسته ۱۲ هزارتایی برای حاشیه شهر مشهد و یک بسته ۱۳ هزارتایی برای مناطق محروم خراسان رضوی را در حال تدارک هستیم و امیدواریم در آستانه سال تحصیلی به دست نیازمندان برسد. این بسته‌ها شامل دفتر و مدادرنگی و گونیا و نقاله و کیف مدرسه و جامدادی است.

رئیس بسیج سازندگی خراسان‌رضوی گفت: گروه‌های پزشکی ما نیز فعال هستند و در طول این ۲۰ روز فعال هستند و در جمعه گذشته ۴۰۰ ویزیت رایگان در منطقه میامی مشهد صورت گرفت.

روحانی با اشاره به اینکه هدف اصلی ما خدمت رسانی مانند دوران جنگ تحمیلی است اظهار داشت: در حاشیه شهر مشهد گروه‌های مختلف ما غربالگری را صورت داده‌اند و تعداد محرومان و نیازمندان مشخص هستند و در این مرحله روی درمان تخصصی تمرکز کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه بیماران زیادی در قالب فعالیت گروه‌های جهادی مورد درمان قرار گرفته‌اند تصریح کرد: تلاش داریم نیازمندان را با کمک مردم محلات شناسایی کنیم. سال گذشته ۳۸ هزار ویزیت رایگان داشتیم و امسال قطعا بیشتر است. سال گذشته ۶۰۰ خانه محروم را بازسازی و مرمت کردیم و ۲۱۶ مدرسه مرمت و بازسازی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها