خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی :
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همانند زندگی شهدا سادگی را سرلوحه کارتان قرار دهید گفت: سادگی و قناعت در یادواره شهدا عین دوران دفاع مقدس باشد همین سادگی انسان را تحت تاثیر قرار می دهد و جلوی تفکر غلط بدخواهان نظام را می گیرد.
کد خبر: ۹۰۵۵۱۴۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در بازدید از ستاد کنگره 2هزار شهید استان ضمن تشکر از اعضای ستاد اظهار داشت: این اقدام فرهنگی آثار دراز مدت دارد که به چشم نمی آید و بسیار موثر است.

 وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس از قوی ترین فرهنگ ها در عرصه جهانی است و رقیب ندارد عنوان داشت: فرهنگ دفاع مقدس از جهت برش، تاثیرگذاری، عمق و تعالی سطح بالایی دارد و بی نظیر است.

عبادی خاطرنشان کرد: در زمینه تهاجم فرهنگی که قبل از تهاجم اقتصادی دشمن بر علیه ما صورت گرفته است فرهنگ دفاع مقدس آن چیزی است که می تواند به شدت در مقابل تهاجم فرهنگی بایستد و فرهنگ مقابل را در هم بشکند.

وی با بیان اینکه طبیعت انسان به گونه ای است که تا خلاء ای را احساس نکنیم اصل آن را نعمت را قدر نمی دانیم گفت: فرهنگ دفاع مقدس مایه حیات فرهنگ اسلامی ـ ایرانی است و جوانان ما وقتی با این فرهنگی غنی آشنا شوند فرهنگ پست و مادی گرای غرب برایشان کوچک و حقیر نشان داده می شود.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بقیه کشورها با وجود اینکه این محتوا و عظمت  فرهنگ دفاع مقدس را ندارند به سربازان جنگ های خود حتی اگر ظالمانه بوده اند احترام می گذارند.

وی با بیان اینکه هرچه می توانید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنید گفت: سادگی این مکان با وجود چند چفیه و یک موکت بسیار تاثیرگذار است و اینکه کنگره شهدا با اقدامات مردمی و حداقل هزینه ها برگزار می شود قابل تحسین است.

عبادی با بیان اینکه دو دسته افراد از هزینه های کنگره شهدا برایشان حساسیت ایجاد شده  است تصریح کرد: عده ای مخالف دفاع مقدس هستند و عده ای دلسوز و نگرانند.

 وی با بیان اینکه همانند زندگی شهدا سادگی را سرلوحه کارتان قرار دهید گفت: سادگی و قناعت در یادواره شهدا عین دوران دفاع مقدس باشد همین سادگی انسان را تحت تاثیر قرار می دهد و جلوی تفکر غلط بدخواهان نظام را می گیرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها