فرمانده سپاه تهران بزرگ در جمع خبرنگاران خبرداد
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: ما در تهران بزرگ از ۲۵ روز پیش تا امروز توانستیم ۸ انبار بزرگ احتکارکنندگان راشناسایی و کشف کنیم.
کد خبر: ۹۰۵۵۱۶۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در جمع خبرنگاران درخصوص اقدامات سپاه تهران بزرگ در زمینه مقابله با احتکارکنندگان کالا اظهار داشت: ما در تهران بزرگ از ۲۵ روز پیش تا امروز با هماهنگی دستگاه‌های قضایی و اطلاعاتی و تعزیرات حکومتی توانستیم ۸ انبار بزرگ احتکار راشناسایی و کشف کنیم.

وی با بیان اینکه این انبارها توسط بسیجیان سپاه تهران بزرگ شناسایی شده است، افزود: امروز ما در سپاه تهران بزرگ سعی می‌کنیم به دقت گزارش‌های مردمی که به دست‌مان می‌رسد را بررسی کنیم تا اولا خدای نکرده آبرویی از کسی نرود و دوما بدون ملاحظات اخلاقی و اداری، ورود به حریم غیر نداشته باشیم.

سردار یزدی با بیان اینکه شناسایی تمام انبار‌های احتکار در تهران توسط بسیجیان سپاه تهران بزرگ و با دستور مرجع قضایی بوده است، تاکید کرد: پس از اینکه مجموعه اطلاعات بسیج سپاه تهران بزرگ از تخلف قانونی احتکار در یک انبار یا مرکز اطمینان حاصل می‌کند، با هماهنگی مرجع قضایی به این انبار‌ها ورود کرده و آن را در اختیار مرجع قضایی می‌گذارد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) یادآور شد: عمده کالا‌های احتکار شده که توسط سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) کشف شد، شامل کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم نظیر برنج، شکر، روغن، مواد بهداشتی، یخچال، ماشین لباسشویی و لاستیک بوده است.

وی با بیان اینکه ارزش یکی از انبار‌های کشف شده در تهران ۸۰ میلیارد تومان و مابقی انبار‌ها از ۵۰ میلیارد تومان به بالا هستند، گفت: هیچ‌کدام از انبار‌های احتکار کشف شده توسط سپاه تهران بزرگ، متعلق به کسبه خُرد نبودند.

ارسال نظرات