خبرهای داغ:
سردار معروفی طی بیانیه ای بمناسبت رزمایش اقتدار عاشورایی اعلام کرد؛
طی بیانیه ای سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ، به جهت انعکاس شایسته و مناسب این رزمایش توسط اصحاب رسانه ی استان گلستان اعم از مجازی و مکتوب و همچنین رسانه ی ملی تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۰۵۵۱۸۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شاکریم که نعمت بی نظیر بسیج را به انقلاب اسلامی هدیه کرد.بسیج و بسیجیان به فرموده ی امام راحل مصداقی از ایثار و فداکاری می باشند.آنان که از هر فرصت و زمانی برای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی ، سربازی ولایت ، خدمت بی منت و تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش نموده و با خلوص و صفای باطنی و صداقت و استواری در مسیر انقلابی گری و جهاد حرکت می نمایند.

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص)2 ، نمایش اقتدار و انسجام و مظهر صلابت ، ایستادگی و امید ملت شریف ایران بود و فرزندان بسیجی این مرز و بوم به تمام جهانیان ، بویژه استکبار جهانی اعلام کردند که ما پای انقلاب اسلامی ایستاده ایم و همچون گذشته پر افتخار انقلاب اسلامی دشمنان را مأیوس و ناامیدکردند.

رسالت خطیر نمایش و انعکاس این حرکت عظیم به گوش و چشم جهانیان بر عهده ی بسیجیان رسانه و رسانه های بسیجی و انقلابی بود که بحمدالله همگان شاهد انعکاس شایسته اقتدار و خدمت بی منت بسیج توسط اصحاب رسانه بودند که این اقدام انقلابی نیز از نعمت ها و الطاف خداوند می باشد.

اینجانب ضمن عرض خداقوت به آحاد بسیجیان عزیز بر خود فرض میدانم از عموم رسانه های انقلابی و بسیجی استان گلستان به جهت حضور و انعکاس شایسته و معنا دار رزمایش اقتدار عاشورایی تقدیر و تشکر نموده و تلاش های ویژه ی رسانه ملی را نیز در حوزه صدا ، سیما و خبر ارج می نهم.

دوام توفیقات و خدمات ارزنده شما اصحاب رسانه را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت حضرت امام خامنه ای مدظله العالی مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها