خبرهای داغ:
معاون فرماندار زيركوه:

گروه هاي جهادي، دولت و ملت با هم هستند

معاون فرماندار زيركوه گفت: يكي از حسن های گروه های جهادی اين است كه نشان ميدهد دولت، ملت و گروه های جهادی در آن واحد يك نفر هستند، لذا تخريب هايی كه انجام می گيرد هيچ سنديتي ندارد و دولت با همراهي ملت و جهادگران بسيجی با هم فعاليت مي كنند.
کد خبر: ۹۰۵۵۲۱۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی مصطفوی نيا معاون فرماندار زيركوه در جلسه رزمايش اردوهاي جهادي كه با حضور مسئول بسيج سازندگي استان و جمعي از مسئولان شهرستان در محل مسجد جامع شهر حاجي آباد برگزار شد در جمع جهادگران بسيجي با بيان اينكه اردوهاي جهادي كارخانه انسان سازي است،گفت: اردوهاي جهادي علاوه بر محروميت زدايي، اصل انسان سازي است.

مصطفوي نيا با عنوان اينكه اگر در اردوهاي جهادي كه قرار گرفتيم در پايان هر اردويي نسبت به دوره گذشته درجه انسانيت ما ارتقاء پيدا كرد در كارمان موفق بوده ايم،گفت: اصل در اردوهاي جهادي انسان سازي است كه در درون خودمان انجام مي دهيم و از اردوهاي جهادي به عنوان يك كارخانه انسان سازي ياد مي كنيم.

وي ادامه داد: اينكه شما جهادگران بسيجي در كنار اقشار محروم و نيازمندجامعه قرار مي گيريد و با وحدت و همدلي يك كار جمعي را با برنامه ريزي به صورت مدون انجام مي دهيد و در نهايت پيش وجدان خودتان از آن كاري كه انجام داده ايد يعني خدمت به خلق، احساس رضايت مي كنيد ارزشمند است. لذا من خودم و همه شما را توصيه مي كنم كه دنبال خودسازي باشيد.

معاون فرماندار زيركوه در بخش ديگري از صحبت هاي خود با اشاره به شرايط موجود كشور و تحريم هاي ظالمانه عليه ملت ما توسط آمريكا و جبهه استكبار،گفت: دشمنان ما گاهاً اينگونه بيان مي كنند كه دولت، ملت و جهادگران وحدت رويه ندارند، در پاسخ به دشمنان و بدخواهان انقلاب بايد گفت يك فرد جهادگر هم يك فرد از جامعه است، هم يك فرد از گروه جهادي و هم يك فرد از دولت و اينها جدا از هم نيستند. لذا گروه هاي جهادي، دولت و ملت با هم هستند و از هم جدا نيستند.

معاون فرماندار زيركوه گفت: يكي از حسن های گروه های جهادی اين است كه نشان ميدهد دولت، ملت و گروه های جهادی در آن واحد يك نفر هستند، لذا تخريب هايی كه انجام می گيرد هيچ سنديتي ندارد و دولت با همراهي ملت و جهادگران بسيجی با هم فعاليت مي كنند.

مصطفي  نيا در پايان با يادآوري برگزاري يادواره 2000شهيد استان خراسان جنوبي در مهرماه بيان داشت: در فضاي مجازي در جايي مطلبي نوشته شده بود كه براي هر صندلي در جمهوري اسلامي كه در اختيار مديران است حدود 73 شهيد تقديم كرديم ، اين مطلب دين ما را به شهداي معزز نشان ميدهد كه بايد اداي دين كنيم لذا هرچه در توان داريم بايد اين يادواره را پر رنگتر و در خور و شايسته نام شهدا برگزار كنيم.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها