مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت:عزت کلید شخصیت امام حسین (ع)، مدار، مبنا و محراب کلام و سیرۀ حسینی است.
کد خبر: ۹۰۵۵۲۲۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: شرایط عصر و نظام بین‌الملل به گونه ای هست که جامعۀ ما نیاز به تقویت عزت مداری و ذلت گریزی دارد،در شرایط سیاسی کنونی که عزت، شرف و افتخارات ایران اسلامی در معرض خطر است به تقویت روحیه عزت طلبی و کرامت نیاز است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) گفت: امام خامنه ای ( مدظله العالی) می فرمایند؛ « درسهای عاشورا یک بحث زنده و جاودانه همیشگی و مخصوص زمان معینی نیست، درس عاشورا، درس فداکاری،دین داری،شجاعت و درس محبت و عشق است،یکی از درسهای عاشورا، همین انقلاب عظیم و کبیری هست که شما ملت ایران پشت سر حسین زمان و فرزند ابی عبدالله الحسین ( ع) انجام دادید».

مرادی با توجه به شخصیت حضرت زینب ( س) در تداوم نهضت عاشورا خاطر نشان کرد: یکی از شخصیت های بی بدیل تاریخ، حضرت زینب کبری ( س) بوده که اگر جان فشانی و روحیه مقاومت ایشان نبود فرهنگ کربلا و عاشورا به این اندازه عالم گیر نمی شد و حرکت حضرت زینب کبری ( س) تداوم نهضت برادر در نابودی چهره باطل بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر بیان کرد: امام خامنه ای ( مدظله العالی) می فرمایند؛ « هیچ وقت نباید امت اسلامی و جامعۀ اسلامی ماجرای عاشورا را به عنوان یک درس، عبرت و پرچم هدایت از نظر دور داشته،قطعأ اسلام، زنده به عاشورا و به امام حسین ( ع) است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات