مدیر سازمان بسیج کارگری سیستان و بلوچستان از برگزاری رزمایش بزرگ خدمت رسانی با عنوان شیفت ایثار در استان خبر داد و گفت: در این رزمایش تعداد 833 نفر از کارگران بسیجی بدون دستمزد خدمت می کنند.
کد خبر: ۹۰۵۵۴۱۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹

سرهنگ پاسدار نادر شهرکی، مدیر سازمان بسیج کارگری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: رزمایش خدمات رسانی بسیج کارگری با عنوان شیفت ایثار برای اولین بار بیستم شهریور ماه سال جاری همزمان با روز قشر بسیج کارگری  در ۲۷ واحد تولیدی و کارخانه در سطح استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رزمایش تعداد ۸۳۳ نفر از کارگران بسیجی به منظور خدمات رسانی، کمک به تولید، بهره وری و کمک به واحد‌های تولیدی تحت عنوان «شیفت ایثار» خارج از شیفت کاری بدون هیچ چشم داشت و دستمزدی در محیط کار خودشان حضور می‌یابند و در عرصه‌های بازیافت مواد، جمع آوری ضایعات، تعمیر و نگهداری، ایمنی و بهداشت  فعالیت می‌کنند.

سرهنگ شهرکی ادامه داد: این رزمایش به منظور آمادگی برای مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم دشمن در مراکز کار و تولید استان برگزار می‌شود و کارگران ثلبت می‌کنند با وجود فشار‌های اقتصادی هرگز سنگر‌های نبرد را ترک نخواهند کرد.

مدیر سازمان بسیج کارگری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان یکی از اهداف برگزاری رزمایش شیف ایثار را در راستای حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد و افزود: کارگران بسیجی با ایثار و از خود گذشتگی، کار رایگان انجام می‌دهند و در مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور گام بر می‌دارند.

گفتنی است این رزمایش در کارخانه‌های سیمان سیستان، شرکت مینو شرق، شرکت ناجی پوشش، کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر، کارخانه ساحل صید کنارک، شرکت هامون بافت کویر برگزار می‌شود.
ارسال نظرات