خبرهای داغ:
طرح هجرت باعث مشارکت فعال وشاداب دانش آموزان در سازندگی معنوی ومادی جامعه است.
کد خبر: ۹۰۵۵۴۲۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، طرح هجرت 3 در سال 1397 که به نام حمایت از کالای ایرانی مزین گردیده است این طرح در راستای اقتصاد مقاومتی در در سطح شهر مدارس شهرستان نطنز برگزار می گردد و در مدارس توسط دانش آموزان بسیجی طرح های از قبیل ،رنگ آمیزی کلاس ها ،دیوار نویسی، خط کشی صبحگاه ،مرتب نمودن کتایخانه های مدارس و شاداب سازی و نشاط درنمازخانه در مدارس را می باشد .

ستوانیکم پاسدار حمیدرضا فیروزپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده در این خصوص گفت : به الحمدالله این طرح بسیار موفقیت آمیز بوده و هم مورد رضایت مسولان آموزش و پرورش بوده است هم مورد استقبال دانش آموزان می باشد که ظرفیتی برای محرومیت زدایی است .

وی در ادامه گفت : هدف اصلی از اجرای این طرح بهسازی ، زیباسازی و مرمت فضاهای آموزشی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در مدارس  شهر نطنز برگزار شد .

فیروزپور افزود : طرح هجرت 3 توانسته است گامهای موثری را در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش برداردو باید تلاش شود تا با سرعت بیشترو بهتر این روند ادامه پیدا کند . طرح هجرت باعث مشارکت فعال وشاداب دانش آموزان در سازندگی معنوی ومادی جامعه است. با این طرح دانش آموزان در فعالیت های  عمرانی، فضاهای آموزشی و پرورشی که با همکاری اداره آموزش و پرورش برگزارمی گردد مشارکت می نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد : این طرح اهداف زیادی دارد از جمله : ۱تقویت روحیه جهادی و ایثارگری دانش آموزان ۲ – ترویج فرهنگ کار و تلاش و روحیه جهادی ۳ – ایجاد روحیه معنوی و با نشاط و شاداب اسلامی ۴- ایجاد زمینه رشد و شکوفایی و خلاقیت دانش آموزان ۵- تحقق فرامین مقام معظم رهبری با محوریت اقتصاد مقاومتی ۶- گسترش فعالیت های خود جوش و تقویت کار گروهی؛ می باشد.

وی در پایان گفت : اردوی طرح هجرت در نطنز در مدارس امام خمینی (ره) ، هاجر و والفجر و در بادرود مدارس فردسی ، شریفی ، مکتبالزهرا(س) ، معراج ، حجاب ، زینبیه و شهید کرمانی نژاد در حال انجام است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها