خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خبر داد:
نجفی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری از برگزاری پنجمین آزمون مکاتبه ای دهیاران تابعه استان قزوین در هفته جاری روزدوشنبه 19 شهریورماه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۵۴۳۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اکرم نجفی، مدیر کل امور روستایی و شوراهای استان ارتقای سطح علمی دهیاران و آشنایی بیش تر آنان با مدیریت روستایی را از اهداف این آزمون عنوان کرد و افزود: دوره آزمون مکاتبه ای دهیاران استان قزوین با هدف ارتقا سطح علمی دهیاران و آشنایی با مدیریت روستایی 19 شهریور ماه سال جاری باحضوردهیاران استان در دو گروه دهیاران حین خدمت و دهیاران بدو خدمت در محل ساختمان سالن ورزشی پیام نور استان برگزار می گردد.
وی افزود: این آزمون از سوی دفتر امور روستائی و شوراهای استانداری و با نظارت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار می شود.
نجفی با اشاره به اهمیت آموزش و تحقق در عرصه توسعه بیان کرد: برگزاری دوره های آموزشی غیر حضوری باهدف صرفه جویی در زمان و هزینه های آموزشی و بهره مندی تعداد بیشتری از دهیاران از محتوای مورد آموزش طراحی و اجرا می گردد
نجفی در ادامه سخنان خود با اشاره به منابع این آزمون اعلام کرد: منابع این آزمون شامل کتاب های حقوق و قوانین روستایی جلد 1 و 2 می باشد که به منظور آشنایی و افزایش آگاهی با وظایف شغلی در زمینه مسائل فنی ، عمرانی ، امور مالی ، مدیریت پسماند، مدیریت بحران ، قوانین و مقررات شورا و دهیاری برگزارمی گردد.
مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری در پایان اظهار داشت: رتبه های برتر این آزمون برای شرکت در المپیاد علمی دهیاران کشور اعزام می شوند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها