رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج با عنوان «سپاهیان محمّد رسول الله (ص) 2» با رمز «یا حسین بن علی (ع)» در شهرستان دشتی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۰۵۵۴۳۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، سرهنگ علی غضنفری اظهار داشت: این رزمایش در سه بخش برگزار می­ شود که بخش­ های اوّل و دوّم آن شامل رزمایش گردان­ های بیت المقدس و اعزام گروه ­های جهادی به مناطق روستایی و کم ­برخوردار بوده و بخش سوّم این رزمایش تجمع بسیجیان در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس در مرکز استان است.

 فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی افزود: هم‌زمان با برگزاری رزمایش اقتدار عاشورائی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) با حضور گردان‌های بیت‌المقدس، فعالیت گروه‌های جهادی باهدف خدمت‌رسانی به مناطق محروم در حاشیه شهرها تا 29 شهریورماه در شهرستان دشتی ادامه دارد.

سرهنگ غضنفری گفت: این رزمایش به مدت 20 روز و با همکاری 20 گروه جهادی متشکل از هشت گروه جغرافیا محور و 12 گروه جهادی محله محور با حضور 440 نفر خواهران و برادران در سطح شهرستان دشتی برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: خواهران و برادران بسیجی به‌منظور خدمات‌رسانی بسیج در روستاها و مناطق محروم و حاشیه شهرهای دشتی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

غضنفری بیان کرد: برگزاری این رزمایش با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت و همچنین نمایش قدرت، انسجام و اقتدار بسیج همانند ایام دفاع مقدس انجام می‌شود.

وی با اشاره به اهداف این رزمایش و ستون کشی در سطح شهرستان دشتی تأکید کرد: در راستای ناامید کردن دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با حضور مقتدرانه بسیجیان، به دشمنان ثابت می‌کنیم که مردم، بسیجیان و مسئولان با اتحاد، هم‌دلی و وحدت پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

ارسال نظرات