نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اگر آزادی‌های نامشروع در جامعه بر اساس مفهوم سازی علمی و منطقی کنترل نشود به ساختار و ارکان حکومت خدشه وارد می‌کند.
کد خبر: ۹۰۵۵۴۴۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمید سالک کاشانی، عضو فراکسیون ولایت و نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص نقش برنامه بدون توقف در روشنگری مسئله حجاب به خبرگزاری دانشجو گفت: اگر اطلاعات و فرایند آموزش برنامه بدون توقف در قالب تحلیل‌های علمی و منطقی و مبتنی بر آموزه‌های انقلابی، اسلامی باشد که هست، بدون شک با رسوخ به سطوح مختلف مردم در جامعه تاثیرات فوق‌العاده‌ای را به همراه دارد.
وی با بیان اینکه آگاهی بخشی به مردم سبب خنثی‌‌سازی چالش‌های دشمنان می‌شود، افزود: هر چه اطلاعات در سطح جامعه اندک و غیر شفاف باشد، مردم بیشتر به سوی گمراهی سوق داده می‌شوند و لذا برنامه هایی روشنگرانه نظیر بدون توقف می تواند در این مسیرراهگشا باشد.
عضو فراکسیون ولایت با اشاره به بحث گشت ارشاد در برنامه بدون توقف اظهار داشت: در حوزه گشت ارشاد که یکی از موضوعات مورد بحث در برنامه بدون توقف است باید بسیار دقت شود تا تمام ابعاد آن بررسی شود و در حول محور این موضوع تمام وظایف و ماموریت‌های نیروی انتظامی مطرح شود، بنابراین تنها در این صورت ماهیت گشت ارشاد معنا پیدا می‌کند که اگر ساختار آن به درستی در مردم مفهوم سازی نشود، سبب ایجاد مشکلات فراوان و آسیب به کلیت گشت ارشاد می‌شود.
وی در پایان درباره اثرات رویکرد الگوشکنی «بدون توقف» در صدا و سیما و ترویج فرهنگ حجاب با حضور مخالفان آن خاطرنشان کرد: شهید بهشتی نیز در اوایل انقلاب با قدرت و آگاهی فراوان در چارچوب مسائل انقلاب و اسلام با مارکسیست‌ها به گفت‌وگو می‌پرداخت و برنامه بدون توقف هم در همین مسیر حرکت می کند، در همین راستا اگر آزادی‌های نامشروع در جامعه بر اساس مفهوم سازی علمی و منطقی کنترل نشود به ساختار و ارکان حکومت خدشه وارد می‌کند.
گفتنی است برنامه ترکیبی_چالشی «بدون توقف» با تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا نجارزاده روزهای زوج در ساعت 19:20 از شبکه پخش می شود.

ارسال نظرات