معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور کشور:

دانشگاه پیام نور،در رشته‌محل‌های جدید در مدیریت کسب و کار در مقطع ارشد برای اولین‌بار پذیرش دارد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به شعار اصلی دانشگاه پیام نور، آموزش برای همه؛ همه جا و همه وقت می باشد ، گفت: دانشگاه پیام نور در تلاش است تا در زمینه آموزش عالی برای علاقمندان با هر شرایطی فراهم شود.
کد خبر: ۹۰۵۵۵۴۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رنجان؛ مرتضی محسنی با بیان اینکه ارائه آموزش ترکیبی و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز در دانشگاه پیام نور اظهار داشت: در تلاشیم  آموزش‌های کاملی در اختیار دانشجویان قرار گیرد و منابع چاپی و الکترونیکی جامعی در اختیار دانشجویان این دانشگاه باشد.

وی ابراز کرد :محتوا و آزمون یکسان در همه واحدها، آموزش استاندارد را در دانشگاه پیام نور موجب شده است و دانش آموختگان این دانشگاه ثابت کرده اند که این روش آموزش موفقیت آمیز است و این امر خود را در درخشش دانشجویان دانشگاه در آزمون مقاطع بالاتر به خوبی نشان می دهد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور کشور با بیان اینکه انتخاب محل آزمون یکی دیگر از امتیازات این دانشگاه است  تصریح کرد: افرادی که برای شرکت در امتحانات خود دچار مشکل شده اند می توانند با مراجعه به سایت محل آمون خود را مشخص می کنند.

محسنی افزود: حفظ کیفیت یکی از اولویت های دانشگاه است و در همین راستا در تمام سطوح با ارتقای موانع آموزش الکترونیکی، چاپی و نظایر آن ایفای نقش می کند.

وی با اشاره به اینکه کاهش تعداد دانشجویان مساله خاص یک دانشگاه نیست بلکه مساله عمومی آموزش عالی کشور است، خاطرنشان کرد: این پدیده تابع متغیرهای مختلفی از قبیل تغییرات جمعیتی، تغییرات اقتصادی و تغییرات نگرش جوانان نسبت به تحصیل در جامعه است.

 این مقام مسؤل با توجه براینکه 10 تا 15 درصد دانشجویان کشور در دانشگاه‌های پیام‌نور مشغول به تحصیل هستند، عنوان کرد:  این دانشگاه، رشته‌محل‌های جدید در مدیریت کسب و کار در مقطع ارشد برای اولین‌بار پذیرش دارد.

محسنی ابراز داشت: برنامه‌های فرهنگی به منظور جلوگیری از موازی‌کاری به صورت متمرکز اجرا می‌شود و جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی و قرآنی در این دانشگاه به جهت محدودیت‌های مالی با وقفه‌هایی مواجه شده ولی تلاش برای استمرار این فعالیت‌ها وجود دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار