سردار کشکولی در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله۲ :
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: گروه‌های جهادی هر آنچه دغدغه مردم محروم است در قالب فعالیت خیران بدون داشتن هزینه‌ای برای دولت و مردم انجام می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۵۵۶۱۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی در حاشیه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه  ۱۸ شهریور سال ۹۷ روز رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ در لرستان است.اظهار داشت: این رزمایش با حضور ۳۴ گردان بیت‌المقدس در همه شهرستان‌ها و نواحی سپاه و گردان‌های ویژه امام علی (ع) برداران و کوثر خواهران رزمایش اقتدار عاشوراییان محمد رسول‌الله ۲ آغاز به کارکرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بابیان اینکه این رزمایش به صورت ۲۴ ساعته برگزار می‌شود، تصریح کرد: نیرو‌های بسیجی راهی اردوگاه‌های قدس می‌شوند و در آنجا نیرو‌های بسیجی به مدت ۲۴ ساعت عملیات مختلفی ازجمله ستون کشی، راهپیمایی شبانه، تمرین‌های مقابله با آشوب، آشنایی با اصول رزم انفرادی و شناخت آرایش‌های امنیتی انجام می‌دهند.

وی  با اشاره به اینکه همزمان با این رزمایش، اعزام گروه‌های جهادی متبحر دانش‌آموزی، دانشجویی و جامعه پزشکی در حاشیه آسیب‌دیده شهر به‌صورت حرکتی نمادین برگزارشده است.گفت: هزار و ۸۰۰ گروه جهادی پایگاه محور و حدود ۲۰۰ گروه جهادی تخصصی در استان داریم که در طول سال فعالیت می‌کنند.
 
کشکولی تصریح کرد: برای این رزمایش ۲۰۰ گروه جهادی متخصص در منطقه حاشیه خرم‌آباد از جمله علی‌آباد، اسدآبادی، گل‌سفید و پاچنار و.. و در دیگر شهرستان‌های لرستان طی حرکتی نمادین به‌صورت رایگان خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: ما بدون بودجه و با استفاده از توانمندی خیران و قشر حزب‌اللهی و تحصیل‌کرده خدمات گرفته و در تلاشیم غبار فقر، محرومیت و آسیب را از چهره مردم نیازمند برداریم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: ارائه خدمات در قالب پزشک، دندان‌پزشک، روان‌پزشک و پزشک متخصص، ساخت پل، مسجد، خانه عالم و.. گوشه‌ای از فعالیت‌های نیرو‌های جهادی است.

وی افزود: گروه‌های جهادی هر آنچه دغدغه مردم محروم است در قالب فعالیت خیران بدون داشتن هزینه‌ای برای دولت و مردم انجام می‌دهند.

کشکولی با اشاره به اینکه برای این کار منت می‌کشیم نه منت بگذاریم چراکه اگر منت بگذاریم کار‌های ما بی رازش هستند گفت: وظیفه ما خدمت‌رسانی به مردم است تا گره‌ای از آن‌ها را بازکنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات