کمدین برتر مسابقه خنداننده‌شو خطاب به جهادگران؛
کمدین برتر خنداننده شو گفت: هنرمندان می توانند با استفاده از فضای رسانه ای که در اختیار دارند منعکس کننده اقدامات ارزشمند گروه های جهادی باشند و من نیز در این جهت قطعا اقدام خواهم کرد.
کد خبر: ۹۰۵۵۶۳۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، کمدین برتر خنداننده شو با تأکید بر لزوم حمایت همه اقشار جامعه از گروه های جهادی، گفت: هنرمندان می توانند با استفاده از فضای رسانه ای که در اختیار دارند منعکس کننده اقدامات ارزشمند گروه های جهادی باشند و من نیز در این جهت قطعا اقدام خواهم کرد.

میثم درویشان پور کمدین برتر مسابقه خنداننده‌شو در گفتگو با خبرنگار سازندگی، در خصوص فعالیت جهادگران در مناطق محروم کشور با بیان اینکه جهادگران مشغول انجام یک کار انسان‌دوستانه هستند، اظهار داشت: در کار محرومیت زدایی گاهی یک شخص کمک مالی قابل توجهی می کند که این اقدام خوب است، اما وقتی یک شخص از زندگی خود می زند و به مناطق دور افتاده ای می رود تا به محرومین این مناطق خدمت کند، قطعا اقدامی این شخص ارزش بسیار والاتری دارد.

همه اقشار جامعه از گروه های جهادی حمایت کنند

این کمدین با تأکید بر لزوم حمایت همه اقشار جامعه از گروه های جهادی، بیان کرد: هنرمندان می توانند با استفاده از فضای رسانه ای که در اختیار دارند منعکس کننده اقدامات ارزشمند گروه های جهادی باشند و من نیز در این جهت قطعا اقدام خواهم کرد.

این هنرمند به حضور خانوادگی بسیاری از جهادگران بسیجی در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: به اعتقاد من شخصی که با همسر خود در یک منطقه محروم که هیچ امکاناتی وجود ندارد حاضر می شود، کار بزرگی انجام می دهد بدون شک فرزندان این خانواده هم با این سبک تربیتی، دنبال کننده چنین راه انسان دوستانه‌ای هستند.

وی در خصوص میزان حمایت دولت از گروه های جهادی اذعان کرد: امروزه باتوجه به گستره گروه های جهادی و اقدامات تأثیرگذار آن ها، باید دستگاه های اجرایی و دولتی از این ظرفیت در حوزه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی بیش از پیش کمک کنند.

استفاده از جهادگران جوان و مستعد در رأوس مدیریتی کشور

درویشان پور در ادامه بیان کرد: بخش عمده ای از جهادگران، جوانانی هستند که در مناطق محروم حاضر می شوند و به مردم خدمت می کنند، این افراد ضمن اینکه روحیه کار جهادی دارند، از نزدیک با مشکلات مردم نیز مواجه بوده و درد مردم را می دانند، یقینا استفاده از این جوانان در رأوس مدیریتی کشور می تواند اثرات مطلوبی داشته باشد، البته تخصص نیز مؤلفه مهمی برای انتخاب افراد در پست های مدیریتی و اجرایی است.

وی در پایان خطاب به جهادگران بسیجی گفت: دمتان گرم! که در این شرایط کنونی جامعه که برخی افراد سودجو به فکر ایجاد موجی از اتفاقات غیرانسانی در کشور هستند، شما انسانیت را معنی می کنید.

ارسال نظرات