امروز رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی سپاه محمد رسول‌الله (ص) در شهرستان دلفان در قالب 3 گردان از گردان‌های بیت‌المقدس و گردان امنیتی امام علی (ع) در شهرستان دلفان آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۵۵۷۰۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امروز رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی سپاه محمد رسول‌الله (ص) در شهرستان دلفان در قالب 3 گردان از گردان‌های بیت‌المقدس و گردان امنیتی امام علی (ع) در شهرستان دلفان آغاز شد، در مرحله دوم این رزمایش 20 گروه‌ جهادی در عرصه‌های مختلف با حضور در مناطق حاشیه‌ای شهر نورآباد به ارائه خدمات عام‌المنفعه به مردم می‌پردازند، مرحله سوم این رزمایش در هفته دفاع مقدس و با تجمع 25 هزار نفر، از بسیجیان در سطح استان لرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ علی دالوند، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان در جریان آغاز این رزمایش گفت: این رزمایش در شهرستان دلفان از امروز یکشنبه از ساعت 8 صبح شروع‌شده است.

وی ادامه داد: در قالب این رزمایش 3 گردان بیت‌المقدس و گردان امنیتی امام علی (ع) به‌صورت ستون کشی به‌منظور نمایش اقتدار و حضور در صبحگاه مشترک در میدان اصلی شهر نورآباد حرکت کردند.

دالوندخاطرنشان کرد: این رزمایش سراسری با عنوان عاشورائیان سپاهیان محمد رسول‌الله 2 در سراسر کشور از نهم تا 29 شهریور‌ماه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بسیجیان شهرستان دلفان در عرصه‌های مختلف پیش‌قدم بوده و این بار با توجه به توطئه‌های دشمنان به صحنه آمده و با نمایش اقتدار و عظمت این توطئه‌ها را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات