معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: در راستای اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله ۲، معاونت بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم در حاشیه شهر را دارد.
کد خبر: ۹۰۵۵۷۱۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مصطفی امیری در حاشیه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله ۲، معاونت بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با همکاری سایر دستگاه‌های زیر بط ازجمله هلال‌احمر، اورژانس 115، دانشگاه علوم پزشکی آمادگی لازم در بحث امداد و درمان را در حین رزمایش، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم در حاشیه شهر راداریم.

وی با اشاره به اینکه برای اکیپ‌های اعزام‌شده دارو و تجهیزات موردنیاز را ارسال کردیم و افزود: دو روز ویزیت رایگان در درمانگاه‌های تابعه سپاه حضرت ابوالفضل به مناسبت همین رزمایش در درمانگاه شهید امیری و درمانگاه تابعه برای عموم مردم‌داریم.

 معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: در این رزمایش در سطح استان 7 اکیپ امدادی در خرم‌آباد، دو اکیپ در منطقه عمومی رزمایش خرم‌آباد، 5 اکیپ به‌صورت آماده‌باش، دو اکیپ ثابت در درمانگاه شهید امیری و 4 کیپ سیار در سطح استان داریم و در کلیه مراکز درمانی یک اکیپ فعال در هر شهرستان داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات