سردار فرهنگ دوست در تفت:

حضور با بصیرت مردم در دوران انقلاب اسلامی و قبل از آن نیز موثر بوده است

سردارفرهنگ دوست در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسوالله (ص) گفت:وقتی حضور مردم با بصیرت باشد شخصیتی مانند حضرت امام خمینی (ره) انقلاب را به پیروزی می‌رسانند و همچنین ما می‌توانیم در طول دفاع مقدس در مقابل استکبار جهانی بایستیم.
کد خبر: ۹۰۵۵۷۷۶
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت؛ سردار فرهنگ دوست از یادگاران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت:یکی از افتخارات سپاه پاسداران این است که نهال بسیج توسط حضرت امام خمینی (ره) در زمین سپاه پاسداران کاشته شده است که سپاه مانند جسمی است که بسیج روح را به این جسم می‌دهد و آن را کامل می‌کند.
وی افزود:ما وقتی به دوران دفاع مقدس نگاهی داشته باشیم، هر موقع بسیجیان ما حضور فعال داشتند ما توانستیم عملیات‌های بسیار مهمی مانند: فتح المبین، والفجر، بیت المقدس و... انجام دهیم.
فرهنگ دوست با اشاره به کسانی که امروز در کشور امید را از مردم می‌گیرند و مدام می‌گویند کار کشور تمام است فرمود:وقتی قطع نامه به پایان رسید حضور نیرو‌های مردمی کم شد، ولی با پیام تاثیر گزار امام آن مناطقی که در جنوب، دشمن آن را تصرف کرده بود در عرض چهل و هشت ساعت بیرون کردند.
وی در پایان با بیان اینکه انتظار ما از بسیجیان و پایوران تلاش جهادی هست. اظهار داشت:ما می‌توانیم همه‌ی مشکلات را با روحیه‌ی جهادی و توکل بر خدا و تبعیت از، ولی فقیه زمان حل کنیم و آن را پشت سر بگذاریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار