خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار حسین اکبری فرمانده ناحیه شیروان در گردهمایی بسیج اصناف و بازاریان اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نماد استکبارستیزی است و به عنوان امانتی است که خداوند متعال به ما سپرده و معمار کبیر انقلاب حفظ این نظام را از اوجب واجبات عنوان کردند.
کد خبر: ۹۰۵۵۷۹۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج: سرهنگ پاسدار حسین اکبری فرمانده ناحیه شیروان در گردهمایی بسیج اصناف و بازاریان اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نماد استکبارستیزی است و به عنوان امانتی است که خداوند متعال به ما سپرده و معمار کبیر انقلاب حفظ این نظام را از اوجب واجبات عنوان کردند.

اکبری افزود: تحریم‌های دشمن باعث شد که ما به علم هسته‌ای دست پیدا کنیم، ولی متاسفانه علیرغم فرمایشات رهبری ما کماکان وابسته به نفت و دلار‌های نفتی هستیم که باید در این زمینه خود را از وابستگی به اقتصاد تک محصولی رها کنیم در غیر این صورت این وابستگی ما را در حوزه اقتصادی گرفتار خواهد کرد. 

وی یادآور شد: امروز نبرد هشت ساله به نبرد اقتصادی منتقل شده و از آنجا که دشمنان در تجاوز به حرم ائمه اطهار (ع) موفق نبودند می‌خواهند در میدان اقتصادی انتقام بگیرند، اما برابر اعتقادات و آنچه تجربه کرده‌ایم به امید الهی از این میدان سربلند عبور خواهیم کرد به شرط آنکه سربازان جبهه اقتصادی آماده باشند.

سرهنگ اکبری خطاب به بازاریان و اصناف گفت: باید هسته‌های مقاومت در راستای مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن از سوی شما برای رفع گرفتاری مردم تشکیل شود به ویژه آن دسته از بازاریانی که به طور مستقیم با مایحتاج ضروری مردم در ارتباط هستند لذا باید جلسات مکرر در راستای تبادل نظرات، بیان پیشنهادات و ... تشکیل شود همانطور که در جنگ هشت ساله برای شکست دشمن تدابیری در برگزاری جلسات جبهه برگزار می‌شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها