خبرهای داغ:
حجت الاسلام مهرپویان امام جمعه موقت شیروان در اين يادواره ضمن بيان جايگاه ويژه شهدا گفت: شهدا با نثار جان و خون خود از اسلام و کیان ایران اسلامی دفاع و همه را مدیون خود کرده اند و با انجام این عمل، ایثار و شهادت را به همگان آموخته اند که در این راستا، برگزاری یادواره های این چنینی، راهی جهت پاسداشت خون آنان به شمار می رود.
کد خبر: ۹۰۵۵۸۰۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام مهرپویان امام جمعه موقت شیروان  در اين يادواره ضمن بيان جايگاه ويژه شهدا گفت: شهدا با نثار جان و خون خود از اسلام و کیان ایران اسلامی دفاع و همه را مدیون خود کرده اند و با انجام این عمل، ایثار و شهادت را به همگان آموخته اند که در این راستا، برگزاری یادواره های این چنینی، راهی جهت پاسداشت خون آنان به شمار می رود.

وی تصریح کرد: در تمامی این سرزمین پاک، در هر عرصه ای که در این نظام مقدس پیشرفتی مشاهده می شود از وجود شهدای دفاع مقدس و شهدای عرصه ی دفاع از امنیت و انقلاب تا به امروز است.

 مهرپویان ابراز داشت: هیچ یک از شهدا نیازی به چنین مراسماتی ندارند بلکه ملت ایران و تمامی کسانی که در چنین مراسماتی گرد هم آمده تا یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند می توانند از این طریق ادامه دهنده ی خوبی برای راه شهدای انقلاب اسلامی باشند.

وی ادامه داد: شهدا ایثار و شهادت را به تمامی دلاور مردان و شیرزنان آموخته اند که در این راستا امیدوارم رهرو راستین در راه امام بوده تا فردای قیامت در مقابل آنان سر بلند باشیم.

سروان حسن زاده فرمانده حوزه امام حسن مجتبی(ع) نيز بیان داشت: شهدا الگو های ارزشمند و تاثیر گذار در کشور و جهان اسلام به شمار می روند بنابراین پیروی از راه و نام آنان لیاقت و بصیرت عظیمی را می طلبد.

گفتنی است؛ در پایان از 16  خانواده شهید محله و خانواده شهید مدافع حرم شهرستان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها