فرمانده سپاه ناحیه سبزوار خبرداد:

رزمایش اقتدار عاشورائیان سپاه محمد رسول الله (۲) در سبزوار برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورائیان سپاه محمد رسول الله در سبزوار با هدف امید آفرینی و انسجام بخشی بسیجیان به عنوان ارکان مردمی اقتدار خبرداد.
کد خبر: ۹۰۵۵۸۲۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار امین اله مظلوم در نشست خبری این رزمایش با اعلام برگزاری رزمایش اقتدار عاشورائیان سپاه محمد رسول الله ۲ در روز‌های ۱۹ و ۲۰ شهوریورماه اظهارداشت: این رزمایش با هدف نمایش اقتدار و انسجام بسیجیان به عنوان ارکان قدرت مردمی نظام برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این روز‌ها دشمن پس از ناکامی در تمامی جبهه‌ها به جنگ ترکیبی تمام عیار اقتصادی و روانی روی آورده است تصریح کرد: دشمن بنا دارد تا با ایجاد فضای روانی و تشدید مشکلات اقتصادی به اهداف خود برسد.

مظلوم در ادامه با اشاره به اینکه پیشرفت‌های ایران در زمینه‌های علوم و فنون و زیر ساخت‌های و مولفه‌های قدرت سبب عصبانیت دشمنان شده و سعی دارند تا به هر طریق ممکن جلوی این پیشرفت‌ها را بگیرند تاکید کرد: هدف از جنگ روانی و اقتصادی که دشمنان ایجاد کرده اند القای ناامیدی و قبولاندن این موضوع است که نظام جمهوری اسلامی کارآمدی لازم برای حل مشکلات را ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سبزوار با اشاره به اینکه شرایط موجود حاصل سه عامل سوء مدیریت فشار‌های اقتصادی و جنگ روانی دشمن است ادامه داد: دشمنان در مطالعات و تحلیل هایشان به این نتیجه رسیده اند که مردم ایران در زمینه شایعه‌ها آسیب پذیر بوده و از این راه است که می‌توانند در این عرصه موفق شوند.

مظلوم در ادامه با اشاره به اینکه بسیج همواره در خدمت نظام و انقلاب بوده و در این موقعیت حساس نیز در کنار نظام و دولت خواهد بود تصریح کرد: دشمن سعی دارد تا با فشار‌های اقتصادی و روانی بر محاسبات داخلی ما تاثیر گذاشته و مذاکراتی را با نتایج از قبل تعیین شده بر ملت ایران تحمیل کند.

وی بابیان اینکه نام گذاری این رزمایش با عنوان اقتدار عاشورائیان سپاه محمد رسول الله یادآور واقعه عاشورا است که نشان می‌دهد ملت ایران تا آخرین قطره خون پای کشور خواهند بود ادامه داد: سپاهیان محمد رسول الله نیز یادآور اعزام نیرو‌های این سپاه است که نقش کلیدی در جنگ داشته و محاسبات دشمن را به کلی برهم زدند.

مظلوم همچنین با بیان اینکه این رزمایش در دو مرحله و روز‌های ۱۹ و ۲۰ شهریور ماه و برگزار خواهد شد تشریح کرد: ستون کشی ۴ گردان و تجمع آن‌ها در شهر در روز ۱۹ و رزم شبانه و همچنین برگزاری صبحگاه ۱۰ گردان بیت المقدس در روز سه شنبه از دیگر برنامه‌های رزمایش است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سبزوار با اشاره به حضور گروه‌های جهادی بسیج در مقاطع مختلف در مناطق محروم تاکید کرد: از دیگر برنامه‌های این رزمایش اعزام ۱۵ گروه جهادی به مناطق مختلف در زمان رزمایش است.

وی در ادامه به اعزام بسیجیان سبزوار برای شرکت در مرحله دوم رزمایش به مشهد خبر داد و افزود: سه گردان از سبزوار به این مرحله از رزمایش اعزام خواهند شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار