مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: فضای مجازی و رسانه مهم‌ترین بستر برای ملتهب کردن سیاست‌های اقتصادی است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.
کد خبر: ۹۰۵۵۸۴۶
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی لطفی در جلسه توجیهی رزمایش خدمات رسانی ویژه بسیج کارگری در اردبیل اظهار داشت: فضای مجازی و رسانه مهم‌ترین بستر برای ملتهب کردن سیاست‌های اقتصادی است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

وی با اشاره به این که فعالان عرصه کار و تلاش افسران جنگ اقتصادی کشور هستند بیان کرد: باید با آماده و تقویت فعالان عرصه کار سنگرهای مستحکمی در مقابل توطئه‌های دشمنان به وجود آوریم که این مسئله نیازمند نهادینه‌سازی در جامعه است که امیدواریم کارفرمایان و کارگران در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برگزاری این رزمایش با هدف اتکا به تولید داخلی برای قدم نهادن در مسیر خودکفایی مبنای کار قرار گرفته که باید تمام تلاش و اهتمام خود را برای تحقق این اهداف تحقق بخشیم و افزایش ایجاد فرهنگ انقلابی در واحد‌های تولیدی را شاهد باشیم.

لطفی تصریح کرد: باید در مقابل هجمه‌های دشمنان تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود را به کار گیریم تا دشمنان بدانند هیچ نیرویی نمی‌تواند برعلیه قدرت و نظام ایران غلبه کند که این مسئله در حال حاضر یک اولویت اساسی است که توسعه اقتصادی استان را در آینده‌‌ای نزدیک عملی کنیم و این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.

 

 

ارسال نظرات