یادواره شهدای روستای خیج بخش بسطام شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۵۹۰۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بیست و نهمین یادواره شهدای روستای خیج شهرستان شاهرود با حضور مسؤولین کشوری و شهرستانی در مسجد اعظم روستای خیج برگزار شد.
در این مراسم که به یاد سرداران و شهدای این روستا برگزار شد، امام‌جمعه شاهرود و کلاته خیج، معاون دادستان کل کشور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان، رئیس اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، جانشین سپاه ناحیه شاهرود و فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند، عباس قاسمپور از فرماندهان دوران دفاع مقدس با بیان خاطراتی از سردار شهید حسین عربعامری از شهدای این روستا تاکید کرد: شهدا راه خود را به درستی انتخاب کردند و در این مسیر موفق شدند و ما امروز باید در مسیر شهدا گام برداریم چرا آن‌ها مسیر را درست انتخاب کرده و رفتند.
اجرای مدیحه سرایی توسط حاج محمد نبوی و خاطره گویی رزمندگان روستای خیج و پخش کلیپ شهدای این روستا از دیگر برنامه‌های این یادواره شهدا بود.
لازم به ذکر است روستای خیج بیش از ۲۰ شهید دارد که سرداران شهید حسین عربعامری فرمانده گردان کربلا و محمود مقصودی از شهدای شاخص این روستا هستند.
روستای خیج در ۵۰ کیلومتری شهرستان شاهرود در دل تپه ماهور‌های بین کوه و بیابان در جاده شاهرود آزادشهر قرار دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها