خبرهای داغ:
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد
رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از اجرای پانزدهمین مرحله طرح رعد با محوریت کلانتری‌ها و سر کلانتری‌های پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۵۹۶۶
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کیوان ظهیری درباره جزییات اجرای طرح رعد گفت:طی بیست و چهار ساعت گذشته همکارانم در مجموعه کلانتری‌ها و سر کلانتری‌ها با پاتک گسترده به مخفیگاه سارقان موفق شدند سی باند بزرگ سرقت را شناسایی و منهدم کنند . 

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح رعد با دستور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بدون تعطیلی در سطح سر کلانتری ها و با محوریت کلانتری ها در همه مناطق و محله های تهران اجرا میشود ادامه داد :با اجرای این طرح ۵۰۱ سارق که در قالب ۳۰ باند بزرگ سرقت و زورگیری فعالیت می‌کردند شناسایی ودستگیر شدند.

ظهیری افزود:ارزش اموال سرقتی متهمان دستگیر شده بیش از ۶ میلیارد تومان برآورد شده است.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت:در حوزه قاچاق کالا نیز رسیدگی به ۵۰ پرونده در دستور کار قرار گرفت و تعداد ۲۰ متهم در زمینه قاچاق کالا شناسسایی و دستگیر شدند؛ که ارزش اموال کشف شذده از متهمان بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بر آورد شده است.

سرهنگ ظهیری تصریح کرد: در حوزه کشف اموال و انبار‌های احتکار کالا نیز ماموران پلیس موفق به شناسایی ۱۷ تریلی اموال احتکار شده کردند که این اموال شامل وسایل پزشکی، خانگی خودرو و پارچه بود ۴۱ باند در زمینه احتکار کالا متلاشی شدند و هزار ۵۹۴ نفر نیز در این باره دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها