خبرهای داغ:
هیرودیا زنی بدکاره و هرزه که در اوج زیبایی پادشاه بنی اسراییل را فریب داد و شرط خود را برای هم خوابی با پادشاه و ازدواج با وی و کابینش را سرحضرت یحیی ع قرار داد.
کد خبر: ۹۰۵۵۹۷۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

خبرگزاری بسیج در قزوین: پادشاه بنی اسراییل هیرودیس بعد از فوت برادر، زن برادر خویش را گرفت که از خودش بزرگتر بود و پس از اینکه به سن پیری رسید متوجه شد پادشاه زن جوانی خواهد گرفت و اختیار کاخ را به او خواهد سپرد به نقشه شومی روی آورد و دختر خویش را که از برادر پادشاه و شوهر اولش داشت را برای ازدواج به پادشاه پیشنهاد داد، این خبر با مخالفت شدید پیامبر الهی مواجهه شد و کینه این مخالفت در دل مادر و دختر ماند.
در نهایت هیرودیا خود را آراسته کرد و شهوت پادشاه را بر انگیخت اما تن خود را در اختیار وی قرار نداد وقتی علت را جویا شد گفت؛ سر یحیی کابین من است و پادشاه دستور داد و سر یحیی را بریدن و در تشت طلا گذاشته نزدهیرودیا زن بدکاره آوردند.
یحیی (ع) در سن ۳۰سالگی به شهادت رسید.
اما قطام که کینه امیر المومنین را به دل داشت و پدر و نزدیکانش در جنگ توسط شیرخدا کشته شده بودند ابن ملجم را به خویش دلبسته کرد و بارها تن خویش را به وی نمایان کرد تا اینکه شرط ازدواج را با ابن ملجم مطرح کرد که سرعلی کابین من است.
ابن ملجم پذیرفت و در میان انبوه شیعیان فرق علی شکافته شد و در نهایت 21 ماه مبارک رمضان بعد از ضربت خوردن به شهادت رسید.
اما از زمان غربت علی تا شهادتش ۳۰سال گذشت و بدون پیامبر خدا تنها و غریب در بین اهل دین زندگی کرد.
چه تناسبی بین عمر غربت علی با سن یحیی وجود دارد و هردو با مکر زنان و غالب شدن شهوت بر مردان به شهادت رسیدند تا حدیث پیامبر به وضوح ثابت شود که مارا دوست نمی دارد مگر حلال زاده و با ما دشمن نمی شود جز حرام زاده".
هیرودیا سر پیامبر را بر تشت طلا گذاشت و در بین رقاصه ها پیش کش کردند اما سر علی در محراب به خون غلطتید و به کافه های می خواره ها نرفت.
علی و یحیی در میدان مبارزه با شمشیر شهید نشدند بلکه در تقابل با منکرات طعم شهادت را چشیدند.
عمر یحیی ۳۰سال کفاف داد،علی ازغربت تا شهادتش ۳۰سال، حسین مظلوم کربلا هم ۳۰سال با علی زیست!
سه دهه تلخ بر یحیی،علی، حسین سه تن از بهترین خلایق پرودگار.
حال عده ای می خواهند حجاب را بردارند، ازدواج سفید، جشن طلاق راه بیندازند و هیچ احساس خطری نمی شود تا اینکه سر بهترین ها توسط این جماعت ناپاک به بالای دار رود.
امروز همان مکر زنان در شورای شهر ...پیدا می شود اما انقلاب اسلامی مردانش نه زاده جهل هستند نه بی تفاوت!
اینجا ایران است، سر حسین بریده نخواهدشد، سریحیی و فرق علی بردار نمی رود، اما هیرودیا،هیرودیس و قطام و ابن ملجم ها را نابود خواهند کرد.
امروز هیرودیا چهارشنبه سفید راه می اندازند و قطام ها تنها راه رهایی دنیا زده ها را سر علی زمان می دانند.
یحیی در ۳۰ سالگی فتنه هیرودیا را تجربه و شهید شد و انقلاب اسلامی هم در ۳۰سالگی فتنه تیر ۷۸ را تجربه کرد.
سر حسین بر نیزه می رود و در تشتی پر از خاکستر و تنور می گذارند اما سر یحیی نبی در تشت طلا به زن بدکاره عرضه می شود.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها