خبرهای داغ:
مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم سیدجلال حبیب‌الله‌پور و سیدسجاد خلیلی دقایقی پیش در معراج شهدای تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۰۰۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم سید جلال حبیب‌الله‌پور و سید سجاد خلیلی دقایقی پیش با حضور اعضای خانواده و عموم مردم مشتاق، در معراج شهدای تهران برگزار شد.

این مراسم با ذکر مصیبت اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) بعد از ظهر امروز، یکشنبه، 18 شهریور 97 در ستاد معراج شهدای مرکز برپا شد. پیکر مطهر این شهیدان مازندرانی همزمان با عید غدیر خم در سوریه کشف و شناسایی شد و روز گذشته به کشور بازگشت.

پیکر مطهر این شهدای مدافع حرم برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین به زادگاهشان منتقل خواهد شد.

مراسم وداع عمومی با شهید «سید سجاد خلیلی» سه‌شنبه 20 شهریورماه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلای شهرستان بهشهر برگزار و پیکر مطهر این شهید صبح روز چهارشنبه 21 شهریورماه ساعت 9 صبح از جلوی بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان بهشهر به‌سمت گلزار شهدای این شهرستان تشییع خواهد شد.

مراسم وداع مردمی در بابلسر با شهید «سیدجلال حبیب‌الله‌پور» نیز روز چهارشنبه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ شهرستان بابلسر برگزار و پیکر مطهرشان در روز پنجشنبه 22 شهریورماه از ساعت 9 صبح از مقابل سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابلسر به‌سمت امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان تشییع خواهد شد.

شهید سید جلال حبیب‌الله‌پور، از رزمندگان لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران روز دوشنبه، 31 فروردین‌ماه در منطقه درعا در سوریه به شهادت رسید. شهید «سیدسجاد خلیلی» متولد سال 1372 از روستای «متکازین» شهرستان بهشهر و پاسدار لشکر 25 کربلای مازندران در دومین سفر خود به سوریه در 21 فروردین 1395 به‌همراه «محمدتقی سالخورده» و «حسین بوّاس» به شهادت رسید.

منبع: مشرق
ارسال نظرات
پر بیننده ها