فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: حمله موشکی به قلب پایگاه گروهک‌های معاند نشانه اقتدار نظام و توانمندی مردم است.و هرکسی و یا گروهی بخواهد امنیت نظام را برهم زند با آن برخورد می‌کنیم چه گروهکی کوچک چه کشوری همچون آمریکا باشد.
کد خبر: ۹۰۵۶۰۱۰
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی  در جلسه آموزش فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج کارمندان، اظهار داشت: سپاه اتاقی که جلسه سران گروهک‌ها در پایگاهی که قبلا متعلق به رژیم بعث و بسیار مستحکم بوده را به طور دقیق مورد هدف قرار داد و این اقتدار نظام را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: موشک‌های نقطه زن یک توانایی و امکانی است که امروز مردم ایران خود به آن دست یافته اند، در غیر این صورت کشور‌های دارنده این تکنولوژی، آن را به ایران نمی‌دادند.

سردار رجبی افزود: هرکسی و گروهی بخواهد امنیت نظام را برهم زند با آن برخورد می‌کنیم چه گروهکی کوچک چه کشوری همچون آمریکا باشد.
 

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اگر در زمان جنگ حضور فعال در جبهه مورد توصیه بود، امروز کمک به دولت و مردم توصیه می‌شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خطاب به بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات مردم را کم و به پیشبرد روند امور کمک کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان ۴۰ سال توطئه کردند و شکست خوردند اضافه کرد: مطمئن باشید از این گردنه هم مثل گذشته سربلند و پیروز بیرون خواهیم آمد.

سردار رجبی اظهار داشت: پایگاه‌های بسیج، فرماندهان پایگاه و بسیجیان باید چاره ساز مشکل مردم در ادارات باشند و چراغ امید مردم در آن دستگاه شوند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات