فرماندار تبریز:

عشایر، انسان های بی ادعا و پرتلاش عرصه تولید و کارآفرینی هستند

فرماندار تبریز در دیدار از عشایر منطقه ییلاقی شاهبلاغی، عشایر را انسان های بی ادعا و پرتلاش در عرصه تولید و کارآفرینی توصیف کرد و افزود: این قشر از جامعه بدون هیچ اعتبار دولتی، بخشی از نیازهای اساسی و امنیت غذایی شهروندان را تامین می کنند.
کد خبر: ۹۰۵۶۰۴۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، علیار راستگو در این دیدار با اشاره به دشواری ها و سختی های زندگی عشایری گفت: به فرموده امام راحل، عشایر ذخایر انقلاب هستند و مسئولان وظیفه دارند تا حد توان در صدد رفع مشکلات آنان برآمده و مسیر را برای تولید، زندگی و اشتغال آنها فراهم کنند.

عشایر، انسان های بی ادعا و پرتلاش عرصه تولید و کارآفرینی هستند

وی اظهار داشت: تخصیص اعتبارات دولتی برای اجرای پروژه های عمرانی در روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری از برکات انقلاب اسلامی است و توجه به مناطق محروم از دغدغه های مسئولین نظام می باشد.

راستگو در پایان خاطرنشان کرد: حضور در میان شما و بررسی کمبودها و رفع مشکلات حداقل کاری است که خادمان ملت می توانند انجام دهند.

عشایر، انسان های بی ادعا و پرتلاش عرصه تولید و کارآفرینی هستند

فرماندار تبریز به همراه مسئول بسیج عشایر آذربایجان شرقی و بخشدار مرکزی با حضور در منطقه ییلاقی شاهبلاغی، با عشایر این منطقه دیدار و مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

در این دیدار تعدادی از نمایندگان عشایر نسبت به طرح مسائل و مشکلات مبتلابه خود مطالبی را بیان داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها