خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی نیم بلوک خبر داد

اعزام 40مبلغ به مناسبت ایام محرم به بخش نیم بلوک

مسئول نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی بخش نیم بلوک با بیان اینکه برنامه های ویژ ه ای برای ایام محرم دیده شده است گفت: 40مبلغ درایام محرم به شهرها و روستاهای بخش نیم بلوک اعزام می شوند که کار تبلیغ دین و برنامه های ایام محرم را بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۰۵۶۰۴۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

مسئول نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی بخش نیم بلوک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با بیان اینکه برنامه های ویژه ای برای ایام محرم دیده شده است گفت: 40مبلغ در ایام محرم به شهرها و روستاهای بخش نیم بلوک اعزام می شوند که کار تبلیغ دین و برنامه های ایام محرم را برعهده دارند.

حجت الاسلام میری از 44 هیئت مذهبی در سطح بخش خبر داد و افزود: همایش شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم ساعت 15 ، همایش احلی من العسل، لبیک یا حسین(ع)، خیمه معرفت امام حسین(ع) و نیز برپایی بیرقی بزرگ در روستای کرغند از ابتدای محرم تا شهادت امام رضا"ع" از برنامه های این نهاد خواهد بود.


"حسینی" مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد بخش نیم بلوک هم از برنامه مسجد صاحب الزمان گفت و افزود: مساجد بخش نیم بلوک هم امسال نیز همچون سال های گذشته با نصب پرچم ها و نمادهای محرم آماده استقبال از این ماه و عزاداران سرور و سالار شهیدان هستند که این مسجد هم مانند سالهای گذشته برنامه هایی هم چون مداحی ،حضور هیئات در مسجد و سخنرانی را خواهد داشت.


"خسروی" یکی از هیئت امنای مسجد امام حسین خضری دشت بیاض هم گفت: این مسجد هم مانند سالهای گذشته پذیرای هیئات مختلف خواهدبود که از شب ششم تا شب یازدهم ساعت 8و 15 دقیقه برنامه های محرم آغاز خواهدشد .


وی گفت: زیارت عاشورا، ذکرمصیبت، سخنرانی، سینه زنی و زنجیر زنی هیئات از برنامه های دیگر این مسجد برای ایام محرم خواهدبود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار