خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

جنگ روانی آسیب زا است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: بی شک آمریکایی که منافع و ابهت پوشالی خود را از دست داده اند تصمیم دارند تا مردم و دولت را بر نظام بشورانند و به دنبال ایجاد چندین مشکل در کشور هستند که جنگ روانی از مهم ترین آن می باشد که بسیار آسیب زا است.
کد خبر: ۹۰۵۶۰۷۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، یاد و خاطره 18 شهید محله میان ده بشرویه شب گذشته با حضور اکثریت مردم شهید پرور شهر بشرویه و سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع)  استان گرامی داشته شد.

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در این مراسم ضمن تبریک به جامعه و مردم شهید پرور بشرویه در جهت اجرای اینگونه مراسم گفت: در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و یادواره های شهدا بخصوص شهیدان بشرویه مردم شهید پرور این شهر سنگ تمام گذاشتند و دین خود را به شهدا ادا کرده اند.

وی ادامه داد: شهیدان در اصل نیازی به گرامیداشت و تجلیل ندارند اما آنچه که در وجود مردمان غیور خطه خراسان بخصوص جنوب خراسان وجود دارد، دینی است که بگردانشان در جهت ایجاد امنیت و آسایش است.

سردار قاسمی گفت: ما همه نیازمند فرهنگ شهدا و سیره آنان هستیم و می بایست همه مسئولان، خیرین، مردم دوستار فرهنگ شهادت و بخصوص بسیجیان برنامه های فرهنگی زیادی را در راستای ترویج فرهنگ شهادت در بین جوانمان انجام دهند.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی نیز عنوان داشت: برگزاری این یادواره در این محله با سابقه تاریخی مذهبی یادآوری کنگره بزرگ عاشورای حسینی است و این یادواره ها نیز گوشه ای از روش و مسیر امام حسین را یادآوری میکند و راه شهدا همان راه رسول الله می باشد.

وی با اشاره به موضوعات روز و مسائل کشور هم بیان کرد: بی شک امریکایی که منافع و ابهت پوشالی خود را از دست داده اند تصمیم دارند تا مردم و دولت را بر نظام بشورانند و به دنبال ایجاد چندین مشکل در کشور است که جنگ روانی از مهم ترین آن می باشد که بسیار آسیب زا است.

قاسمی تصریح کرد: در تمام بخش ها اعم از شرکت ها و کارخانه های تولید داخل را تحریم می کنند تا به نحوی بتوانند بر این امت فشار وارد کنند.

سردار قاسمی افزود: این انقلاب شکست خوردنی نیست و قطعا با بیداری امت و وحدت خواهد توانست از این تحریم ها سرافراز بیرون آید.

خبازی فرمانده سپاه شهرستان بشرویه نیز در مراسم یاد و خاطره شهدا بویژه ۱۸ شهید محله میان ده گفت: حضور در یادواره شهدا توفیق بزرگی است که نصیب هر کسی نمیشود و برنامه هایی که به نام و یاد شهدا برپا میشود همچنان باحضور بسیار باشکوه مردم مومن و ولایتمدار در کنار مسولان است.

جنگ روانی آسیب زا است

فرمانده سپاه بشرویه با اشاره به برگزاری بزرگترین رخداد تاریخی در حوزه کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی بیان کزد:این رخداد بزرگ تاریخی برگزاری کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی یک برنامه بی نظیر است و برگزاری یادواره شهدای محله میان ده نیز در راستای همین کنگره می باشد.

وی افزود: برگزاری یادواره محله ها باعث میشود که عطر و بوی شهید و شهادت بار دیگر در کوچه ها و محله ها بپیچد.

خبازی در خصوص برنامه های محوری کنگره هم گفت: برگزاری بزرگترین یادواره شهدای شهرستان بشرویه،تهیه و ساخت فیلم داستانی امام حسین(ع)،چاپ کتاب با نام و یاد تعدادی از شهدا ،ساخت کتب جیبی با نام و یاد شهدا،برپایی نمایشگاه بزرگ شهدا در طول هفته دفاع مقدس به مدت یک هفته صدها برنامه دیگر در دستور کار و در تعدادی در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه بشرویه با اشاره به نزدیک شدن به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هم گفت:انقلاب اسلامی با گذشت ۴۰سال رو به جلو حرکت میکند و هرچند دشمن تهدید و تحریم هایی انجام داده و مشکلات اقتصادی وجود دارد ولی در کنار همه اینها امسال شاهد یک جهش بزرگ در انقلاب اسلامی خواهیم بود و سالی پرافتخار و پر برکت به کوری چشم دشمنان خواهیم داشت.

وی تصریح کرد:دشمنان هر روز توطئه های فراوانی را اعمال کردند و ان روز که جنگ تحمیلی وارد شد مردم حتی جوانان خود را فدا کردند و همین شهدا که تمثال آنان زینب بخش مجلس می باشد علی رغم اینکه زندگی خوبی داشته اند ولی برای انقلاب و اسلامشان جان خود را هدیه کردند تا انقلاب استوار بماند.

خبازی افزود:این مشکلات قطعا سخت تر از جنگ تحمیلی نیست و از این پیچ تاریخی عبور میکنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار