خبرهای داغ:
دستيار وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در امور ارتباطات مردمی گفت : نخستین دوره مسابقات ملی فنآوری و هوافضای جام پایتخت طبیعت ایران فردا دوشنبه افتتاح می شود .
کد خبر: ۹۰۵۶۰۷۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
نخستین دوره مسابقات ملی فناوری و هوا فضا در پایتخت طیبعت ایران 
 

به گزارش سرویس خبری بسیج علمی از کهکیلویه و بویر احمد ؛ سید فرزاد نجات نیا صبح  یکشنبه 18 شهریور ماه در گفت و گو با خبرنگار سرویس خبری بسیج علمی اظهار کرد : به همت انجمن هم اندیشی فرهیختگان و پارک علم و فناوری دانشگاه یاسوج افتتاحیه نخستین دوره مسابقات ملي فناوري و هوافضاي جام پايتخت طبيعت ايران برگزار می شود .

نجات نیا افزود : این افتتاحیه دوشنبه 19 شهریور ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار و تا سه روز ادامه خواهد داشت.

وی از تلاش های چند ماهه مهندس علي محمودی دبیر سيزدهمين دوره همايش فرهيختگان و مسابقات ملي فنآوري و هوافضاي جام پایتخت طبیعت ايران و دانشجویان و اعضاء پرتلاش هم اندیشی فرهیختگان ايران برای برگزاری این رقابت تشکر کرد و افزود : در راستای ارج نهادن به منویات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر توجه به خلاقیتهای جوانان و نخبگان بعنوان عطیه های الهی برای دلسوزان نظام، شاهد این رویداد  ارزشمندِ ملی در جنوب کشور هستیم .

دستيار وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در امور ارتباطات مردمی اضافه کرد : نخستین دوره مسابقات ملی فنآوری و هوافضای جام پایتخت طبیعت ایران در پنج گرایش طراحی و ساخت پهپاد، سازه های ماکارونی، دستاوردهای پژوهشی، راکت آبی و گلایدر در سه بخش دانشجویی، دانش آموزی و آزاد برگزار می شود.

 نجات نیا یادآور شد :  تا کنون، علاقمندان زیادی در قالب 100 تیم از 12 استان كشور برای شرکت در این مسابقات ملي ثبت نام کرده اند .

دبیر انجمن فرهیختگان بیان کرد : آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه، معاون وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم تحقیقات و فنآوری، مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و رئيس ستاد عالي كانون هاي فرهنگي و هنري كشور به عنوان مهمانان ویژه در روز افتتاحيه مسابقات روز دوشنبه 19 شهریورحضور خواهند یافت.

وی با تشکر از همکاران بالاخص دست اندر کاران پارک علم و فنآوری استان و دانشگاه یاسوج بعنوان میزبان مسابقات ، خاطرنشان ساخت: باختتامیه این همایش چهارشنبه 21 شهریورماه برگزار می شود .

ارسال نظرات