رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر در آستانه بازگشایی مدارس از توزیع 220 بسته تحصیلی در قالب مهر تحصیلی از سوی این اداره در سطح شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۹۰۵۶۱۰۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام شجاعی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر در مراسم مهر تحصیلی که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهشهر برگزار شد ضمن معرفی حضرت خدیجه بعنوان یک واقف واقعی که تمام دارای خود را وقف دین و اسلام کرد گفت: افرادی همچون آقامیرزا مهدی اشرفی که با نیت کمک به تحصیل دانش اموزان بی بضاعت دارایی خود را وقف می کنند از جمله کسانی هستند که با توجه به ضرورت و نیاز روز و آینده نگری هم نامشان و هم ایده شان برای اینده گان ماندگار می شود .

شجاعی در ادامه از بسته تحصیلی اهدایی گفت و خاطر نشان کرد .امروز اداره اوقاف بهشهر بسته هایی که اهدا می کند شامل کیف، قلم، دفتر و سایر نوشت افزار است که در مجموع برای خرید آنها حدود 200میلیون ریال هزینه شده است.

وی از تامین هزینه خرید این بسته ها از محل موقوفات مربوط به کمک تحصیلی و کمکهای خیرین خبر دادوگفت: این هدایا در بین دانش اموزان بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد خمینی و بهزیستی توزیع می شود .
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر گفت: این شهرستان دارای 860 موقوفه و 3262رقبه است که از مجموع در آمد حاصل این موقوفات 70 درصد برای عزاداری و همچنین از موقوفه مرحوم آقا میرزا مهدی اشرفی در طرح تحصیلی دانش اموزان و دانشجویان بی بضاعت هزینه می شود

حجت الاسلام شجاعی بابیان اینکه واقفان باید با نگاه به نیاز روز جامعه به وقف در حوزه هایی مانند آموزش و درمان بپردازند افزود: اجرای امینانه نیات واقفان از وظایف اصلی اداره اوقاف است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها