حامد فقیهی بعنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج امام سجاد (ع) خانقاه معرفی شد و از زحمات محسن مومن زاده فرمانده قبلی پایگاه تقدیر و وی بعنوان جانشین فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ۴ حضرت مهدی (عج) معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۱۳۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از  میبد،  مصطفی بهشتی فرمانده سپاه میبد در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج امام سجاد (ع) خانقاه بیان داشت: بسیجی با بصیرت بر اساس نیاز‌های جامعه ورود پیدا کرده و با نگاه خدمت‌رسانی به جامعه و انقلاب گام‌های مؤثری برداشته است و بسیج موتور متحرک انقلاب است و هرجا که نیاز باشد ورود پیدا می‌کند.
وی با بیان این که بسیج از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است، گفت: با فعال شدن پایگاه بسیج می‌توان در جهت کاهش آسیب‌ها گام‌های بلندی برداشت.
فرمانده سپاه میبد در این مراسم با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در این پایگاه ابراز داشت:  پایگاه بسیج یک امانت است و فرماندهان پایگاه این امانت را با هدف جذب نیرو پیش می‌برند.
وی گشت‌های محله محور، اردو‌های جهادی و رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی مثل طلاق و اعتیاد را اولویت کار پایگاه‌های بسیج در سال آینده بیان داشت.
در پایان این مراسم طی حکمی حامد فقیهی بعنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج امام سجاد (ع) خانقاه معرفی شد و از زحمات محسن مومن زاده فرمانده قبلی پایگاه تقدیر و وی بعنوان جانشین فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ۴ حضرت مهدی (عج) معرفی شد.
ارسال نظرات