مسئول بسیج کارگری استان یزد گفت: فردا بیستم شهریور ماه بسیجیان در قالب شیفت ایثار در راستای تقویت تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی خدمت رسانی می کنن
کد خبر: ۹۰۵۶۱۳۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمد رضا نیک نام؛ با بیان اینکه از نهم تا ۲۹ شهریور ماه سال جاری رزمایش خدمات رسانی بسیج سازندگی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در بسیج کارگری فردا بیستم شهریور ماه بسیجیان در قالب شیفت ایثار در راستای تقویت تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی خدمت رسانی می‌کنند.

مسئول بسیج کارگری استان یزد گفت: با پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج کارخانه‌های استان هماهنگ شده که همایش خدمات رسانی بسیج در شیفت ایثارانجام شود و بنا‌به نیاز واحد‌های تولیدی کارگران بر اساس نیاز‌های احساس شده فعالیت داشته باشند.

وی در ادامه افزود: در این شیفت کارگران بسیجی از یک ساعت تا هر چند ساعت به صورت خود مختار و با عشق و علاقه به صورت ایثار در راستای تولید داخلی صرفه جویی و جلوگیری از اسراف این شیفت راه انجام می‌دهند.

نیکنام در پایان گفت: در سراسر استان یزد تمام کارخانه‌هایی که دارای پایگاه مقاومت بسیج هستند شیفت ایثار به صورت داوطلبانه توسط کارگران بسیجی انجام می‌گیرد.
ارسال نظرات