دشمن از روحیه استکبارستیزی جوانان ایرانی در هراس است

فرمانده سپاه حضرت ابولفضل(ع) لرستان گفت: این کار بزرگترین پیروزی برای جمهوری اسلامی و بزرگترین شکست برای نظام سلطه بوده زیرا غرب به دنبال جوانانی با روحیه آزادگی و استکبار ستیزی نبوده و از این روحیه جوانان ما هراس دارد.
کد خبر: ۹۰۵۶۱۶۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی رزم شبانه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله ۲ در جمع بسیجیان بیان کرد:طی سال‌های اخیر شاهد افزایش روز افزون تعداد سپاهیان جبهه مقاومت در منطقه هستیم که این امر نشان‌دهنده این بوده که نظام جمهوری اسلامی در حال صادر شدن به مناطق مختلف جهان است و علاوه بر آن نشان‌دهنده این مسئله بوده که سپاهیان ایرانی الگوی مناسبی برای تمام آزادی‌بخشان جهان هستند.

وی با بیان اینکه سلاح استراتژیک جمهوری اسلامی ایران که باعث هراس دشمنان این نظام مقدس شده است، قدرت مردم را از تمام سلاح‌های دنیا قوی تر برشمرد و افزود: سپاهیان جبهه مقاومت نباید برای اقدامات حق طلبانه خود از قدرت‌های شرقی و غربی اجازه بگیرند بلکه تنها باید متکی به خداوند باشند.

 فرمانده سپاه حضرت ابولفضل(ع) لرستان با بیان اینکه برای اولین بار طی ۷۰ سال گذشته  جبهه مقاومت توانست هواپیمای مجهز نظام سلطه را در آسمان لبنان بزند،اظهار کرد: تحقق این امر بدون وابستگی به قدرت‌های خارجی بوده و چیزی که باعث این اتفاق شد اعتقاد عملی به اسلام ناب محمدی است.

کشکولی با بیان اینکه طی ۷۰ سال گذشته رژیم صهیونیستی به دنبال تبدیل شدن به قدرت برتر نظامی در منطقه بوده و متاسفانه برخی کشورهای اسلامی نیز این امر را پذیرفتند، تصریح کرد: اما با توجه به اقدامات جبهه مقاومت طی سه سال اخیر این رژیم منحوس امروز به دنبال تامین امنیت خود بوده و این حقیقت را پذیرفته که دیگر قدرت برتر منطقه نیست.

وی با بیان اینکه امروزه جوانان ایرانی به دنبال مبارزه با نظام سلطه هستند و این امر را با حضور گسترده خود به عنوان مدافعان حرم نمایش دادند، ادامه داد: این کار بزرگترین پیروزی برای جمهوری اسلامی و بزرگترین شکست برای نظام سلطه بوده زیرا غرب به دنبال جوانانی با روحیه آزادگی و استکبار ستیزی نبوده و از این روحیه جوانان ما هراس دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات