اجاره‌خانه گران 10 شهر بزرگ آمریکا

اجاره‌‌ خانه‌هایی که 100 درصد درآمد خانوارهای کم درآمد آمریکا را می‌بلعد

شرکت زیلو 10 شهر با اجاره بهای گران آمریکا را منتشر کرد که بیش از 28 درصد درآمد خانوارهای این شهر را می‌بلعد در لس آنجلس خانوارهای با درآمد پایین مجبورند صد در صد درآمد خود را به اجاره بها بپردازند.
کد خبر: ۹۰۵۶۱۸۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶


به گزارش خبرگزاری بسیج ، قیمت مسکن در آمریکا بسیار سریع‌تر از درآمد خانوارهای این کشور رو به افزایش است و نرخ وام‌های رو به رشد مسکن در آمریکا هم قیمت مسکن را گران‌تر کرده است.

بر اساس آمارهای شرکت زیلو گروپ، نرخ اجاره مسکن در آمریکا حدود 28.4 دهم درصد متوسط درآمد خانوارهای آمریکایی را می‌بلعد. این رقم بالاتر از رقم 25.8 درصد تاریخی است که پیش از این ثبت شده بود.

مستاجرهای کم درآمد مجبورند مشکلات مالی را تحمل کنند. قیمت اجاره در لس آنجلس آمریکا بیش از 100 درصد میانگین درآمد خانوارهای کم درآمد را شامل می‌شود.

بر اساس گزارش زیلو در سه ماهه دوم سال 2018  در 10 شهر آمریکا بیشترین سهم پرداخت اجاره مسکن نسبت به درآمد را داشته است که از 28.4 درصد هم فراتر می‌رود. لس‌آنجلس که در آن درآمد به 55 هزار و 151 دلار می‌رسد مجبور هستند 46.9 درصد آن را به اجاره خانه پرداخت کنند.

همچنین میامی که یکی از پرجمعیت‌ترین شهر جهان محسوب می‌شود، حدود 40.3 درصد درآمد خانوارها به پرداخت اجاره صرف می‌شود. درآمد خانوار در این شهر به طور میانگین 41 هزار و 645 دلار است. خانواده‌های سانتیاگو 40.3 درصد از میانگین درآمد 68 هزار و 117 دلاری خود را به اجاره مسکن پرداخت می‌کنند.

در سانفرانسیسکو نیز 39.2 درصد درآمد خانوارها برای پرداخت اجاره مسکن صرف می‌شود. نیویورک دیگر شهر آمریکاست که 37.7 درصد درآمدهای خانوارهای این شهر به اجاره مسکن می‌رود.

در کالیفرنیای آمریکا 36.8 درصد درآمد خانوارها به اجاره مسکن پرداخت می‌شود که درآمد آنها 58 هزار و 979 دلار است.

همچین شهروندانی در شهر سانجوز زندگی  می‌کنند مجبور هستند 35.6 درصد میانگین درآمد 90 هزار دلاری خود را به اجاره مسکن بپردازند. بوستون دیگر شهر آمریکا است که خانوارهای این شهر 32.7 درصد درآمد خود را به پای اجاره مسکن می‌ریزند و شهروندان ساکرامنتو حدود 32.4درصد از درآمد سالانه خود را برای گرفتن اجاره پرداخت می‌کنند و دهمین شهر با اجاره بهای گران دنور از ایالت کلرادو آمریکاست که زندگی در این شهر 32 درصد میانگین درآمد 56 هزار و 258 دلاری خانوارهای این شهر را می‌بلعد.

ارسال نظرات