فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دشمن طی 40 سال اخیر با ایجاد جنگ فیزیکی و روانی به دنبال سرنگونی نظام بوده اما خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی در اوج قدرت و صلابت خود قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۵۶۲۰۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی  امروز در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت استان لرستان بیان کرد: دشمن طی 40 سال اخیر با ایجاد جنگ فیزیکی و روانی به دنبال سرنگونی نظام بوده اما خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی در اوج قدرت و صلابت خود قرار دارد.

وی با بیان اینکه نظام به تمام اهداف انقلاب رسیده، افزود: ایران اسلامی دارای استقلال و آزادی  است و برای تحقق این امر به قدرت‌های شرقی و غربی وابسته نبوده کمااینکه علاوه بر خارج کردن آمریکا از ایران موفق به خارج کردن آمریکا از منطقه شده‌ایم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان یک ابر قدرت جدید در دنیا معرفی شده اظهار کرد: بر اساس تعاریف علوم سیاسی حل مشکلات کشورها بر عهده ابر قدرت‌ها بوده که با توجه به رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان نظام جمهوری اسلامی طی سال‌های اخیر برای حل  منازعات خارجی ایران یک پایه ثابت حل درگیری‌های کشورهای منطقه بوده و علاوه بر آن کشورهای مظلوم منطقه را در مقابل کشورهای زورگو و قلدر منطقه  توانمند می‌کند.

کشکولی با بیان اینکه استقلال و آزادی امروز کشور حاصل رشادت رزمندگان دفاع مقدس است، تصریح کرد: در تمام جنگ‌های 200 سال اخیر که ایران در آن‌ها حضور داشته همیشه بخشی از کشور جدا شده که به حول قوه الهی برای اولین بار در جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک ایران جدا نشد.

وی ادامه داد: در دوران پهلوی کوه‌های آرارات، کشور بحرین، بخشی از ترکمنستان و اروند رود از  ایران جدا شدند این در حالی است که رسانه‌های معاند به دنبال قهرمان سازی از افرادی  هستند که خاک وطن را به دشمنان بدون هیچ‌گونه مقاومتی به دشمنان واگذار می‌کردند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: کل حقوق نظامیان ایران در طول حکومت پهلوی 14 میلیارد بود این در حالی است که مستشاران خارجی بیش از  17 میلیارد حقوق دریافت می‌کردند که این نشان‌دهنده وابستگی مطلق حکومت پهلوی به‌نظام سلطه است.

کشکولی با برشمردن مؤلفه‌های امنیت پایدار نظام اسلامی بیان کرد: مهم‌ترین مؤلفه امنیت جمهوری اسلامی تأمین امنیت با رأفت و مهربانی و به دور از خشونت است و امنیت جمهوری اسلامی از خون شهیدان و ایثار رزمندگان دفاع مقدس سرچشمه می‌گردد و چیزی که باعث حفظ این امنیت شده استفاده از دستورات اسلامی، حمایت از ولی‌فقیه و متکی بودن به مردم است.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات