فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان گفت: نیروهای نظامی ایران نسبت به قبل از انقلاب از آمادگی بسیار بیشتری برخوردار هستند.
کد خبر: ۹۰۵۶۲۱۳
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امیر سرتیپ تقی دریکوند  امروز در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت استان لرستان بیان کرد: افراد حاضر در جلسه افرادی هستند که در دوران دفاع مقدس رشادت‌های فراوانی از خود نشان داده‌اند.

وی با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس باید همیشه مورد احترام و تکریم مسئولان باشند: امیدواریم با توجه به دستور مقام معظم رهبری در تمام ادارات مورد تکریم قرار بگیرند و رزمندگان دوران جنگ بدانند نسل جدید نیروهای نظامی جمهوری اسلامی راه شما عزیزان را ادامه می‌دهند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان اظهار کرد: زمانی که داعش کمتر از 24 ساعت دومین شهر بزرگ عراق را اشغال کرد نیروهای نامی ایران تهدید کردند که اگر داعش به 40 کیلومتری مرزهای ایران نزدیک شود وارد عملیات می‌شویم و داعش جرات این کار را نداشت.

دریکوند با بیان اینکه نیروهای نظامی ایران نسبت به قبل از انقلاب از آمادگی بسیار بیشتری برخوردار هستند، اظهار کرد: تمام یگان‌های پیاده ارتش مکانیزه شده‌اند و در حوزه  ساخت تجهیزات دریایی و هوایی نیز نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران به افتخارات زیادی دست یافته‌اند.

وی با اشاره به صحبت‌های که مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان ارشد نظامی، ادامه داد: ایشان فرمودند که رزمندگان دوران دفاع مقدس ذخیره انقلاب هستند و باید تمام مشکلات این عزیزان شامل حل مشکلات معیشتی و اجتماعی را حل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات