خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی هندیجان گفت:درمجالس عزاداری حضرت سید الشهداء (ع) محرم وصفر ومخصوصا ایام پیاده روی زوارهای اربعین حسینی (ع)نیروهای بسیج وسپاه و انتظامی هندیجان باهوشیاری کامل در راستای ارتقای امنیت و درجهت حفظ نظم و آرامش همکاری خواهند داشت و باهرگونه ناامنی و ایجاد مزاحمت برخورد جدی می شود.
کد خبر: ۹۰۵۶۲۶۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

سرهنگ نصیر ابدالی عصر دوشنبه درحاشیه جلسه شورای اداری هندیجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج نیوز اظهار کرد:تمام ادارات هندیجان ملزم به نصب سیستم ورود و خروج دوربین مدار بسته برای ضریب امنیتی و کنترل اداره هستند و کمکی بزرگی در پیشگیری سرقت ها و دیگر موارد امنیتی خواهد بود.

وی افزود: در هنگام بازگشایی مدارس طرح ایمنی وامنیتی انتظامی برای کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه با آموزش و پرورش هندیجان همکاری خواهد شد و با هر گونه مزاحمت ها و نا امنی ها با تمام توان برخورد قانونی می شود.

وی بابیان کنترل نظم امامزادگان در ایام محرم گفت:با کمک بسیج و سپاه و همکاری دستگاه قضایی برای حفظ آرامش هنگام برگزاری مراسمات عزاداری در ماه محرم با هماهنگی اقدامات خوبی انجام خواهد گرفت و برای جلوگیری از هرگونه مزاحمت ها تمدیدات لازم و مناسبی در نظرگرفته شده است‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها