رییس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیماه 65 کمتر از یک ماه بعد از عملیات کربلای 4، کربلای پنج توسط رزمندگان اسلام صورت گرفت که به عنوان یکی ازموفق ترین عملیاتهای دوران دفاع مقدس شناخته می شود.
کد خبر: ۹۰۵۶۲۸۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری ایرنا، احمد مرادی، یکشنبه شب در یادواره 48 شهید محله الشهدای بندرعباس افزود: در این عملیات شمار زیادی از رزمندگان هرمزگان نیز حضور داشتند و رشادت های زیادی را از خود به جا گذاشتند.
وی، بیان داشت: در طول دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن محکم ایستادیم و اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان در اختیار دشمن بعثی باقی بماند.
نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز ما به یادآوری رشادت های شهدا نیاز داریم چرا که شهدا با سخت کوشی و از جان گذشتگی خود در برابر دشمن بعثی ایستادند و از کشور و مردم صیانت کردند.
مرادی، ادامه داد: استان هرمزگان برای حفظ کیان کشورمان، شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب کرده که از جمله آن ها 48 شهید شاخص از محله الشهدا بوده است.
وی، گفت: شهیدان در دامان پدران و مادرانی بزرگ شدند که اجازه ندهند دشمن بخواهد به کشور تجاوز کند و ساکت باشد.
در این مراسم که شمار زیادی از خانواده شهیدان و همرزمان آنان حضور داشتند، از خانواده 2 شهید مدافع حرم شهید عبدالحمید سالاری و خلیل تختی نژاد استان هرمزگان تجلیل شد.
ارسال نظرات