به همت دفتر خانواده و بانوان فرمانداری و دبیرخانه کانون‌های مساجد شهرستان شاهرود،
به همت دفتر خانواده و بانوان فرمانداری ودبیرخانه کانون‌های مساجد شهرستان شاهرود، کارگاه آموزشی توان افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی ومبارزه با آسیب‌های اجتماعی با حضور کارشناسان اجتماعی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۲۹۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
برگزاری کارگاه آموزشی ارتقای تاب آوری اجتماعی در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ به همت دفتر خانواده و اموربانوان فرمانداری ودبیرخانه کانون‌های مساجد شهرستان شاهرود، یک دوره کارگاه آموزشی توان افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی ومبارزه با آسیب‌های اجتماعی در محل سالن جلسات اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود برگزار شد.
سمیه عابدی، کارشناس امور بانوان فرمانداری شهرستان شاهرود هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را ارائه آموزش و ارتقای سطح اجتماعی در جامعه عنوان کرد.
وی افزود: برنامه‌های مختلفی به منظور ارتقای سطح اجتماعی در نظر گرفته شده که ما با برگزاری کارگاه آموزشی سعی در ارتقای مسائل اجتماعی جامعه و ایجاد هماهنگی بیشتر بین کارشناسان جهت اثربخشی بیشتر این موضوع در اجتماع را داریم.
حجت الاسلام عظیم پناهی، کارشناس دبیرخانه کانون‌های مساجد شهرستان شاهرود گفت:با استفاده از ظرفیت‌های کانون‌های فرهنگی وهنری درجهت کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدامات خوبی انجام شده است.
وی افزود: افزایش تاب آوری اجتماعی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهدو لزوم تعامل بخش‌های مختلف برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری می‌باشد.
در این کارگاه آموزشی اساتید به بیان مطالب خود در خصوص بهینه سازی و ارتقای مسائل اجتماعی از جمله افزایش تاب آوری و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در جامعه پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها