در مراسمی به همت سازمان بسیج دانش آموزی از برترین‌های کنکور ۹۷ در استان سمنان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۳۰۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، به همت سازمان بسیج دانش آموزی استان و با حضور استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج)، فرماندهان نواحی و حوزه‌های بسیج دانش آموزی استان و دانش آموزان و اولیاء آن‌ها از برترین‌های کنکور سراسری استان سمنان تجلیل شد.
استاندار سمنان در این همایش گفت: دستاورد‌های علمی جوانان و دانشمندان کشور توطئه و کینه توزی استکبار جهانی و دشمنان نظام جمهوری اسلامی را خنثی می‌کند.
سید شهاب الدین چاوشی افزود: نسل جدید انقلاب اسلامی نیز با تولیدات فاخر علمی در مقابل یاوه گویی‌های استکبار جهانی ایستاده اند.
سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه قائم استان هم جوانان را سرمایه‌های اصلی هر کشور دانست و گفت: پیشرفت علمی در هر جامعه مهمترین مولفه اقتدار است.
مدیرکل آموزش و پرورش سمنان هم گفت: برای پیشرفت روز افزون در کشور، باید تولیدات علمی در مدرسه‌ها افزایش یابد و دانش آموزان به مسیر مهارت آموزی هدایت شوند.
محمد دستورانی افزایش توانمندی‌های علمی دانش آموزان را زمینه ساز توسعه شاخه‌های دانش بنیادین متناسب با توان منطقه‌ای عنوان کرد.
کسب رتبه دوم کنکور سراسری در رشته زبان، از افتخارات امسال دانش آموزان استان سمنان است.
در کنکور سراسری امسال تعداد دانش آموزان رتبه کمتر از دو هزار استان سمنان به نسبت پارسال ۱۱ درصد و عنوان‌های برتر دانش آموزان در المپیاد‌های علمی کشور ۲۴ درصد افزایش یافته است.
در این مراسم از بیش از ۱۰۰ دانش آموز دختر و پسر استان که رتبه زیر هزار کسب کرده بودند با اهدا لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.
۱۲۰ هزار دانش آموز در یک هزار مدرسه استان سمنان به تحصیل مشغول هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها