مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان اظهار داشت:یادگاران دوران دفاع مقدس، افتخارآفرینان مملکت اسلامی هستند و امروزه به‌عنوان یادگار شهدا و امام شهدا و حافظ ارزش‌ها، تلاش و خدمت می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۵۶۳۱۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
پیشکسوتان دفاع مقدس با تمام توان در خدمت ارزش‌های انقلاب هستند
«مراد حسنی» گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس با تمام توان و قدرت، در خدمت انقلاب و ارزش‌های انقلاب هستند.


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار «مراد حسنی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان، در همایش تجلیل از پیشکسوتان عرصه «جهاد و مقاومت» اظهار داشت: یادگاران دوران دفاع مقدس، افتخارآفرینان مملکت اسلامی هستند و امروزه به‌عنوان یادگار شهدا و امام شهدا و حافظ ارزش‌ها، تلاش و خدمت می‌کنند.

سردار حسنی با بیان این‌که کردستان زادگاه انسان‌های انقلابی و ایثارگر است، گفت: تداوم راه شهدا سبب رشد و ارتقای جامعه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی می‌شود.

وی با بیان این‌که حضور رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس مایه خیر و برکت است، افزود: باید برای حفظ پویایی و انتقال روحیه انقلابی به نسل‌های آینده، یاد و خاطره حماسه‌ها و رشادت‌های شهیدان انقلاب اسلامی گرامی داشته شود.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان، با بیان این‌که مردم کردستان مردمی فهیم، سرفراز و افتخارآفرین هستند، افزود: خانواده‌های بالای چند شهید در کردستان وجود دارند و می‌گویند هنوز کاری برای کردستان نکرده‌ایم، در حالی‌که پیشکسوتان دفاع مقدس، پوزه استکبار را بر خاک مالیده‌اند.

وی گفت: دشمنان امروز سفره مردم را نشانه گرفته و جنگ اقتصادی را راه انداخته‌اند و این نشانه ناتوانی آن‌هاست و ما امروز جمع شده‌ایم که تجدید میثاق با مقام معظم رهبری ببندیم و بگوییم که با تمام قدرت و توان در اختیار مملکت و این وطن خواهیم بود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات