خبرهای داغ:
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین:
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین گفت: پاره ای از تصمیم گیری های سازمانی و عملکرد حاکمیتی سیستم آموزشی را دچار مشکل کرده است و بارزترین این مشکلات، روشن نبودن تکلیف دروس تخصصی پایه دوازدهم است.
کد خبر: ۹۰۵۶۳۳۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ضیا قاسمی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین در شورای آموزش و ‌پرورش شهرستان قزوین بیان کرد: امروز مصادف با مانور بازگشایی مدارس، روز جوانه ها و امیدها بود که با حضور مدیر و معاونان آموزش و پرورش آغاز شد.
وی گفت: روز غنچه ها ۳۱ شهریور ماه، روز شکوفه ها و روز بازگشایی پایلوت استانی دبیرستان شاهد بهشتیان و پایلوت منطقه ای مدرسه مجابی خواهد بود.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین اظهار کرد: جهت بازگشایی مدارس، نیروی انسانی و فضاهای آموزشی تقریبا تامین و در بحث نیرو انسانی سازماندهی در تمام مقاطع انجام شده و در حوزه متوسطه نظری و نیمه اول چالشی در این زمینه نداریم اما در بحث ابتدایی هر دو ناحیه دغدغه هایی دارند و هنوز جذب نیرو برای ۱۳۰ کلاس درس تا امروز انجام نشده و این موضوع در شهر اقبالیه شدت بیشتری دارد که با جذب این تعداد نیرو می توان گفت ۹۸ درصد کلاس ها تامین نیرو خواهند شد.
قاسمی عنوان کرد: پاره ای از تصمیم گیری های سازمانی و عملکرد حاکمیتی سیستم آموزشی را دچار مشکل کرده است و بارزترین این مشکلات، روشن نبودن تکلیف دروس تخصصی پایه دوازدهم است.
وی افزود: از افتخارات ناحیه یک کسب رتبه نخست نمره کتبی در امتحانات نهایی در حوزه پیش دانشگاهی است. در خرداد ۹۶ بعد از سه سال از رتبه چهاردهم به رتبه ششم دست یافتیم.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین تصریح کرد: پیش بینی می شود در معدل کتبی در سال ۱۴۰۰، قزوین به رتبه پنج کشوری دست یابد و در همین راستا بتوانیم در خردادماه ۹۸ رتبه ششم کشوری را به عنوان اولین خروجی از نظام‌ جدید کسب نماییم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها