خبرهای داغ:
دبیر اجرایی جشنواره جایزه ادبی یوسف در استان خوزستان اعلام کرد: پیرو اعلام فراخوان این جشنواره در سطح استان ۳۱۰ اثر داستانی به دبیرخانه ارسال شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۳۵۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

ستاره عرفانی‌ دبیر اجرایی جشنواره جایزه ادبی یوسف در استان خوزستان در گفت‌وگو با بسیج از خوزستان با بیان اینکه هشتمین دوره جشنواره داستانی یوسف متفاوت‌تر از هفت دوره گذشته برگزار می‌شود، گفت: موضوعات این جشنواره شامل دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل‌بیت(ع)، مقاومت و بیداری اسلامی و موضوع بخش ویژه جشنواره نیز مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر و فتح خرمشهر است و ارسال اثر برای همه گروه‌های سنی آزاد بود.

وی اظهار کرد: فراخوان جشنواره در ۱۳ تیرماه امسال در فضای مجازی، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها منتشر شد و مهلت ارسال آثار با توجه به استقبال کم نظیر دوستداران ادب و فرهنگ ایثار و شهادت و هم‌استانی‌های ما تا ۱۵ شهریور ماه تمدید شد.

عرفانی گفت: در این مدت در راستای ارتقای سطح داستان نویسی استان، دو کارگاه در سطح شهر اهواز برگزار شد. کارگاه اول با موضوع «بومی نویسی در داستان کوتاه» بود که ۲۵ مرداد با حضور استاد عبدالصاحب رومزی‌پور و با همکاری انجمن ادبیات داستانی بسیج هنرمندان برگزارشد. در ادامه و در جهت کمک به پیشرفت داستان نویسی در حوزه دفاع مقدس کارگاه ویژه‌ای با موضوع «ایده پردازی در داستان کوتاه دفاع مقدس» با حضور استاد دکتر مجید قیصری در تاریخ ۹ و ۱۰ شهریور نیز تشکیل شد.

دبیر اجرایی جشنواره جایزه ادبی یوسف در استان خوزستان درباره آثار رسیده به این جشنواره گفت: در این بازه زمانی تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره با رشد بسیار قابل توجه به تعداد ۳۱۰ اثر رسید. خوشبختانه در این دوره از جشنواره آثار متعددی از گروه سنی کودک و نوجوان نیز به دبیرخانه ارسال شده است.

به گفته وی پس از پالایش اولیه و کدگذاری آثار دریافتی، آثار برای ارزیابی از ۲۰ شهریورماه در اختیار داوران قرار خواهد گرفت. مراسم اختتامیه استانی جشنواره ادبی یوسف نیز متعاقباً به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام

گزارش خطا

ارسال نظرات
پر بیننده ها