طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی یک هیئت ۵ نفره مسئول بررسی تخلف مالی جدید سازمان نظام مهندسی استان تهران شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۳۵۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری، حدود 10 روز از اعلام رسمی تخلف مالی جدید در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران توسط رئیس این سازمان می‌گذرد. خرم در یک نشست خبری با اعلام بخشی از جزئیات تخلف 7.6 میلیارد تومانی به مچ‌گیری‌ها در سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران انتقاد کرد و خبر از آتش‌بس با وزارت راه و شهرسازی داد.

در ادامه مدیرکل توسعه ساختمان وزارت راه با اعلام کشف تخلف مالی توسط وزارت راه و شهرسازی تردید جدی به بخشی از اظهارات رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران وارد کرد. شیبانی اصل همچنین ارقام پرداختی به رئیس سابق نظام مهندسی ساختمان تهران را در سال 96 بالغ بر 230 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: طی 5 ماه نخست امسال 100 میلیون تومان به خزانه‌دار سازمان و 70 میلیون تومان به رئیس سازمان (خُرم) پرداخت شده است.

وی از ورود وزیر راه و شهرسازی به این موضوع خبر داد. بر این اساس با توجه به اهمیت این موضوع وحساسیت‌های ویژه آن وزیر راه و شهرسازی در حکمی یک هیئت 5 نفره را مسئول رسیدگی به تخلف جدید مالی نظام مهندسی ساختمان تهران کرده و این افراد جزو معتمدان وزارت راه و شهرسازی هستند هم‌اکنون در ساختمان نظام مهندسی ساختمان تهران مستقر شده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی به این هیئت دستور داده ابعاد مختلف تخلف مالی را بررسی کرده و نتایج آنرا به وی اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات