به همت حوزه ٦١٧ حمزه سيد الشهدا بخش چندار و حوزه ٦١٨ حضرت خديجه (س) خواهران آئین «آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌ها» با محوریت شهید حسين چمنزار در روستای آجين دوجين بخش چندار با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۳۷۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، یادواره شهدا آبروی محله، افتخار کوچه‌ها (یادواره شهید لطوند وسلیمانحسين چمنزار) با حضور مسئولان و مردم  در روستای آجين دوجين بخش چندار برگزار شد.

یادواره شهدای

فرمانده حوزه ٦١٧ حمزه سيد الشهدا با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا اظها رداشت: اگر امروز یادواره شهدا در بیله‌سوار برگزار می‌شود به این معنی است که از این خانه‌ها در این شهر شهید تربیت شده و پرورش یافته ‌و ما باید اهداف شهدا را فراموش نکنیم.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد و ما باید این حضور را دوباره نشان داده وآن را ببینیم افزود: انقلاب اسلامی به رهبری ولایت و مرجعیت تشکیل شد وبا پیش روندگی وپیش برندگی سریع، دقیق ومنظم 39سال است که به پیش می‌رود وبه انقلاب جهانی وصل خواهد شد.

یادواره شهدای

وی کرد: به فرموده امام راحل انقلاب اسلامی انفجار نورهدایت بخش برای  جامعه وکشور بود وما هرچه داریم از برکات انقلاب اسلامی وخون شهدا است.

یادواره شهدای

فرمانده حوزه ٦١٧ حمزه سيد الشهدا گفت: انقلاب اسلامی نوردوستی، صمیمیت وکم کردن فاصله بین مردم ومسئولان را ایجاد کرد اگر قبل از انقلاب کدخدابازی وفاصله بین مردم ومسئولان وجود داشت ولی این فاصله بعد از انقلاب  از بین رفته است.

یادواره شهدای

شعرگویی، نمایش نماهنگ دفاع مقدس، مداحی و خاطره‌گویی همرزمان شهید از دیگر برنامه‌های آئین «آبروی کوچه‌ها و افتخار محله‌ها» در روستاي آجين دوجين بخش چندار بود.

ارسال نظرات