خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: جمهوریت نظام اسلامی تضمین کننده قوام و دوام آن است و آنانی که خواب نابودی این نظام و ملت را می‌بینند هرگز خوابشان تعبیر نخواهد شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۳۷۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

جمهوریت نظام اسلامی تضمین کننده قوام و دوام آن استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست مشترک بصیرتی ائمه جماعات مساجد و محلات و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه همدان با حضور حجت الاسلام گنجعلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان در کانون فرهنگی هنری بسیج برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این جلسه ائمه جماعت مساجد و فرماندهان پایگاه‌ها را جلوداران و پیشقراولان و افسران نظام در جنگ نرمی که دشمنان سال‌ها ست آغاز کرده‌اند، برشمرد و به تشریح شرایط اقتصادی کنونی کشور و فشارهای دشمنان پرداخت و راه مقابله با آن را اتحاد و پیروی از ولایت فقیه عنوان کرد.

حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی گفت: وقتی که مقام معظم رهبری فرمودند که هرگز جنگ نخواهد شد؛ ما یقین داریم که جنگی روی نخواهد داد چراکه وعده‌های ایشان همیشه محقق شده است.

وی ابراز داشت: فشارهای اقتصادی کنونی نیز نمی‌تواند ملت بزرگ و مقاوم و عزیز ایران را از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی جدا کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم‌سالاری دینی بنا شده است و نظامی که همه مسئولین و مدیران آن از صدر تا ذیل چه مستقیم و چه غیر مستقیم با آرای مردم انتخاب شده باشند چنان استحکامی دارد که به راحتی و با ترفندهای دشمنان از بین نخواهد رفت.

وی عنوان کرد: جمهوریت نظام اسلامی تضمین کننده قوام و دوام آن است و آنانی که خواب نابودی این نظام و ملت را می‌بینند هرگز خوابشان تعبیر نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات