خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد خبر داد:

برگزاری رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) در نجف آباد

سرهنگ پاسدار مهدی ساعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد گفت: ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد همزمان با سراسر استان اصفهان این رزمایش بزرگ را در روز چهارشنبه21 شهریور ماه به مدت 24 ساعت برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۵۶۳۹۰
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ سرهنگ پاسدار مهدی ساعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد گفت: این رزمایش با حضور گردان‌های بیت‌المقدس اجرخواهدشد و در آن برنامه‌های رزمی؛ بصیرتی و فرهنگی انجام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: هدف رزمایش نمایش اقتدار و آمادگی های بسیجیان در مقابله با توطئه های دشمنان و دسیسه های دشمن و حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن است.
ساعی بیان داشت: این برنامه از ساعت 10صبح با حضور گردان های بیت المقدس از حوزه های مقاومت بسیج در یادمان شهدای نجف آباد با سخنرانی حجت الاسلام میرمرشدی برگزار خواهد شد و بسیجیان با شهدا تجدید عهد خواهند کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد افزود: رژه موتوری و ستون کشی و نمایش اقتدار در شهرستان نیز یکی دیگر از برنامه های این رزمایش است که بعد از حضور در یادمان شهدا انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان نیز از برنامه های این رزمایش است که بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد گفت: همزمان با این رزمایش 13 گروه جهادی بسیج در عرصه‌های عمرانی، آموزشی، ترویج کشاورزی، فرهنگی، بهداشت و سلامت، اقتصادمقاومتی در مناطق محروم شهرستان نجف آباد در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
وی ادامه داد: در تابستان امسال؛ پیش از رزمایش نیز 16گروه جهادی در مناطق مختلف شهرستان نجف آباد، فریدونشهر و شرق اصفهان در عرصه های مختلف به مردم خدمت رسانی کردند.
ساعی در پایان تصریح کرد: همه باید به توان و ظرفیت های بسیج در حل مشکلات کشور توجه داشته باشیم و بدانیم که تفکر بسیجی کلید حل مشکلات کشور است.

ارسال نظرات